Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
veel suc6 nick het gaat weer een mooi bouwverslag worden ik kan het nu al voelen
 
frame010kleedkamerscene.jpg


frame011stapeldozen640x.jpg


frame012cobrarompdelen6.jpg


frame013bewapening640x4.jpg


frame014kantooronderdel.jpg


frame015chassisenmekani.jpg


frame016dezenoah23ccben.jpg


frame017cobraonderdelen.jpg
 
No dryfit Geertje...:tongue:
Om het spannend te houden zal je hem stap voor stap zien evolueren...

Heligroeten,

Nick
 
Hoi Nick & crew,

veel suc6 met de werkzaamheden!!!;)
Met zo'n securetie kan het niet mis lopen.:nowink::nowink:
 
en nick doet weer niks... slavernij noem ik dat :-)

ik denk dat je ook veel tijd steek in het bouwverslag zelf met al die figuren, knappe poppen trouwens :)
Ik voel het kriebelen een 2de te bestellen, een duitser dan natuurlijk :)
Dat zal voor in het najaar zijn denk ik.
 
@ Ratticus,

ik kijk en geniet hé... ^^

Het maken van dergelijke bouwverslagen is een hobby op zich Davy. Er kruipt evenveel tijd in als in het bouwen zelf.
Succes met je eigen collectie Action Figures. Ze zijn idd. schitterend.

Heligroeten,

Nick
 
waar gaat ge de tijt vinden nick nu de vliegschows ook bezig zijn. gelukkig is er wat extra volk op de werf maar ik zou ze tog maar in het oog houden .

het begin is gemaakt en ik hoop dat alles een beetje gaat passen naar behoren .
 
Hey Dirk,

tijd valt te managen hé. Daarover maak ik mij geen zorgen. Bovendien staat er geen einddatum op het project. 'k Ga tewerk gaan zoals bij de Alouette. Eerst de Cobra basic maken en er daarna allerhande toeters en bellen opzetten.
Ik droom van een volledig operationele Gatling gun en werkende missile-pod's...
Over passen gesproken... Vario mekanieken bouwen zalig, maar alle Vario schaalitems zijn mega basic. Je hebt een basis, maar al de rest is bijna scratchwork. En dat maakt het net zo uitdagend...

Heligroeten,

Nick
 
dat is mooi om horen nick. en toeters en bellen kunnen inderdaat in een later stadium gebouwt worden.
 
Nick,

jaag die ploeg van u eens wat op, ik wil vorderingen zien. Dienen enen die eten aan het koken is kan beter een handje toestekken :):

Alle gekheid op een stokje, waar is die knappe blondine van de vorige strip ? Ik zou die nog wel eens terug willen zien.
 
Ola ola ola Geertje,... dienen die aan 't koken is, is hier wel de chef van 't spel hé!!! En gij zou't toch moeten weten da chefs alleen maar dienen om tegen anderen te zeggen dat ze moeten rap voortdoen.
Mopie, de knappe blondine heeft aangepapt met ne rare snuiter en is hier van het toneel verdwenen. Wie weet zien we ze ooit nog terug?

Op vorderingen zal je moeten wachten tot volgende week, want het is weer weekend en dan wordt er gevlogen hé (vandaag ook heel de dag gevlogen). Morgenvroeg vertrek ik met de hele ploeg naar Battice voor een tweedaagse helimeeting.
Geniet zelf ook nog van je laatste verlofweekendje hé. Ik heb er nog enkele voor de boeg...

Heligroeten,

Nick
 
:-) das al wat werk nick zo 5 uur, we volgen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan