Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ratticus, als je denkt da'k enkel prentjes post heb je het goed mis... "doe nooit zelf wat je door een ander kunt laten doen" is in deze het motto! Bijgevolg heb ik voor deze karwei een enorm knappe secretaresse in dienst, maar die is hier voolopig nog niet in beeld geweest :P

Heligroeten,

Nick

We zijn curieus.

Je moet ze toch niet opblazen :-)
 
Ons Ratteke zijn fantasie slaat weer op hol !!!
En neeje, ik blaas er niet op. Het enige waar ik op blaas is..., ... ja waar blaas ik eigenlijk op?
 
Weer serieus...

frame178tekstaftekenenp.jpg


frame179paneellijnenrom.jpg


frame180paneellijnenrom.jpg


frame181paneellijnenrom.jpg


frame182paneellijnensta.jpg
 
ziet er goed uit, maar ik moet je wel waarschuwen over het gebruiken van alcoholstiften om panellines te tekenen.
hoewel het een snelle en goedkope oplossing is, is het mogelijk dat je het later gaat beklagen :s

hieronder is een link naar wat ik wil zeggen:
http://www.ratomodeling.com/articles/pre_shading1/
 
oei oei dat ziet er niet goe uit he op dat vliegtuig,ik hoop dat je gekeken hebt Nick.
 
Thx voor de tip en waarschuwing Nils, maar maak je niet ongerust. De met alcoholstift afgetekende paneellijnen dienen enkel ter indicatie.
Alle afgetekende paneellijnen worden de komende weken ingegraveerd en zullen dus vanzelf weer verdwijnen.

Heligroeten,

Nick
 
Ziet er goed uit.
Heb deze op de ledendag mogen zien, en hij is groot.
 
Sluit ik mij helemaal bij aan Camaro. Hij is echt GROOT.
Als hij klaar is zal het een pracht toestel zijn.
 
Hoi Nick,

Zo te ziet begint hij al wat vorm te krijgen.

Cheers,
Andre
 
Manman.

Als je spreekt van een geduldig werkje.
Hij had bij mij al lang gevlogen, figuurlijk he!

Johan.
 
Wat een monnikenwerk zeg ! :O

Ben heel curieus hoe ge de spanten in diene lange staart gaat monteren.
 
IK heb nu net het gehele verslag zitten en lezen en waarlijk, ik vind jouw stijl van verslaggeving werkelijk subliem, sowieso het denkwerk om je figuren in een scene te zetten, dit daadwerkelijk uitvoeren en dan ook strak op de foto krijgen, daarnaast is je werk ook van hoog niveau
 
Yep ,,,, schitterend projeckt ,,, en zeer mooi qua uitleg ... je kunt er zelfs een strip boekje van uitbrengen .... ben benieuwd verder ....
 
Hey,

Hahhhh, de master himself aan het werk, allez met die revetten.......... is zen-therapie is dit zeer goed werkbaar, whoehaaaa ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan