Hoofdsponsor

1/48 help wanted

Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
hey iedereen.waarschijnlijk voor velen de eerste keer dat ze mij hier zien verschijnen.tot voor kort was ik een modelbouwer tot ik eigenlijk besefte dat ik meer van het schilderen hou dan van het eigenlijke bouwen. ( modellen waren geschilderd maar werden bijna nooit geassembleerd.daarom heb ik nu de overstap gemaakt naar wargames

ten 1ste omdat ik enorm van miniatuurschilderen hou en ten 2de omdat ik ook een grote fan ben van strategische boardgames.

ik heb mij nu de slag om skull pass gekocht en ben reeds bezig mijn eerste eenheid te schilderen (night goblin spearmen)

daarom ben ik nu op zoek naar iemand of een groep om geregeld eens samen te komen om mij wat meer schildertechnieken en de regels van het spel bij te brengen.

ik zelf ben uit de buurt van gent dus iemand uit die regio zou super zijn.
mailen mag ook via jonas_scherrens@hotmail.com
 
schilderen gaat trouwens redelijk goed. hier mijn allereerste spearmen

DSC05924.jpg

DSC05920.jpg

DSC05922.jpg

DSC05923.jpg
 
Hmmm lang geleden dat ik nog eens een boardgame heb gespeeld :) Je beste kans in Gent zal 'The Outpost' zijn want ik geloof neit dat de Red Dragon/Lonely Mountain nog actief is. Zijn beide in de buurt van het station. Je moet anders maar iets laten weten als je meer info nodig hebt.

groeten,

G.
 
als ge niet te ver van ons woont de tempeliers
bij ons in lokaal te westkerke
 
tnx guys

@scotty: wanneer komen jullie meestal samen.
 
Trobwal,
je huidige werk bekritiseren (zowel positief als negatief) is nu niet mogelijk. Daarom is de kwaliteit van je foto's niet goed genoeg. Kun je ze eens proberen nemen met "macro" ingeschakeld op je toestel?
 
@exserco spijtig genoeg is dit genomen met de macro stand.iemand tips om betere foto's te nemen.
 
Staat je toestel op een vast iets (statief of vaste ondergrond)?
Van welke afstand heb je foto's genomen?
Ik krijg de indruk dat je toestel heeft scherpgesteld op de achtergrond ipv op het item zelf.
 
elke middag van 12.30 tot einde gevechten
de maandag en zondag rust dagen
de donderdag meestal snit en naad
dit wil zeggen werken aan de legers 'schilderen eenheden maken decor bouw en dergelijke
greets scott
 
@excerco: camera staat op tafel.ongeveer 5cm van het object.ik gebruik macrostand zonder zoom.en met middelpunt scherpstelling

@scotty : cool ik wist niet dat jullie op weekdagen ook samenkomen.kan morgen mss eens passeren.kan je eventueel adres posten of pm

even wat geklooid met camera mss is dit beter

DSC05944.jpg

DSC05943.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die laatste pics zijn toch een stuk beter dan die eerste....

Voor eerste schilderkunsten is dit zeker niet slecht.

Wat ik nog zou doen:

- de tanden ter hoogte van het tandvlees een klein tikje donkerder kleur geven.
- het zwaard ZEER LICHT drybrushen met zwart.
- misschien met donkerbruine inkt tussen de vingers gaan, zo creëer je extra diepte.
 
wel je vind ons te westkerke
gistelse steenweg 128
8460 westkerke
let op er zijn werken aan de gang
en we zitten er midden in he
greets scott
 
Ik heb enkelen berichten verwijderd omdat deze totaal niets met het beschilderen van het figuur te maken hadden, dus graag weer on topic ;)

Ron
 
Maak niet uit we gaan allemaal weleens off topic op zijn tijd :)

Ron
 
Zien er zeker goed uit.
Heel scherp geschilderd, misschien, zoals Ex schreef, hier en daar een drybrushke en wat wash.
Ben heel nieuwsgierig naar de andere figuren.
 
tnx eerste keer dak zo veel probeer op een figuurke.zal zeker nog wa pics probere posten maar redelijk druk opt werk atm dus zie wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan