Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
help wanted
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: help wanted

Standaard help wanted

hey iedereen.waarschijnlijk voor velen de eerste keer dat ze mij hier zien verschijnen.tot voor kort was ik een modelbouwer tot ik eigenlijk besefte dat ik meer van het schilderen hou dan van het eigenlijke bouwen. ( modellen waren geschilderd maar werden bijna nooit geassembleerd.daarom heb ik nu de overstap gemaakt naar wargames

ten 1ste omdat ik enorm van miniatuurschilderen hou en ten 2de omdat ik ook een grote fan ben van strategische boardgames.

ik heb mij nu de slag om skull pass gekocht en ben reeds bezig mijn eerste eenheid te schilderen (night goblin spearmen)

daarom ben ik nu op zoek naar iemand of een groep om geregeld eens samen te komen om mij wat meer schildertechnieken en de regels van het spel bij te brengen.

ik zelf ben uit de buurt van gent dus iemand uit die regio zou super zijn.
    mailen mag ook via jonas_scherrens@hotmail.com

Standaard

schilderen gaat trouwens redelijk goed. hier mijn allereerste spearmen

Standaard

Hmmm lang geleden dat ik nog eens een boardgame heb gespeeld Je beste kans in Gent zal 'The Outpost' zijn want ik geloof neit dat de Red Dragon/Lonely Mountain nog actief is. Zijn beide in de buurt van het station. Je moet anders maar iets laten weten als je meer info nodig hebt.

groeten,

G.
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

als ge niet te ver van ons woont de tempeliers
    bij ons in lokaal te westkerke

Standaard

tnx guys

@scotty: wanneer komen jullie meestal samen.

Standaard

Trobwal,
    je huidige werk bekritiseren (zowel positief als negatief) is nu niet mogelijk. Daarom is de kwaliteit van je foto's niet goed genoeg. Kun je ze eens proberen nemen met "macro" ingeschakeld op je toestel?
    Grtz,

Dominiek

Standaard

@exserco spijtig genoeg is dit genomen met de macro stand.iemand tips om betere foto's te nemen.

Standaard

Staat je toestel op een vast iets (statief of vaste ondergrond)?
    Van welke afstand heb je foto's genomen?
    Ik krijg de indruk dat je toestel heeft scherpgesteld op de achtergrond ipv op het item zelf.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

elke middag van 12.30 tot einde gevechten
    de maandag en zondag rust dagen
    de donderdag meestal snit en naad
    dit wil zeggen werken aan de legers 'schilderen eenheden maken decor bouw en dergelijke
    greets scott

Standaard

@excerco: camera staat op tafel.ongeveer 5cm van het object.ik gebruik macrostand zonder zoom.en met middelpunt scherpstelling

@scotty : cool ik wist niet dat jullie op weekdagen ook samenkomen.kan morgen mss eens passeren.kan je eventueel adres posten of pm

even wat geklooid met camera mss is dit beter

Laatst gewijzigd door trobwal; 13-07-10 om 13:41

Standaard

Die laatste pics zijn toch een stuk beter dan die eerste....

Voor eerste schilderkunsten is dit zeker niet slecht.

Wat ik nog zou doen:

- de tanden ter hoogte van het tandvlees een klein tikje donkerder kleur geven.
    - het zwaard ZEER LICHT drybrushen met zwart.
    - misschien met donkerbruine inkt tussen de vingers gaan, zo creëer je extra diepte.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

wel je vind ons te westkerke
    gistelse steenweg 128
    8460 westkerke
    let op er zijn werken aan de gang
    en we zitten er midden in he
    greets scott

Ron
    Gast

Standaard

Ik heb enkelen berichten verwijderd omdat deze totaal niets met het beschilderen van het figuur te maken hadden, dus graag weer on topic

Ron

Standaard

sorry dude

Ron
    Gast

Standaard

Maak niet uit we gaan allemaal weleens off topic op zijn tijd

Ron

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten