Hoofdsponsor

1/450 Japans WO II vliegdekschip AKAGI, schaal 1/450

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, :P

Yvan,
meebrengen naar Wieze, gaan we eens goed bekijken en zeker inzetten in de categorie 'boten en andere zinkdinges', serieuze concurentie voor op de tafels voor zij die meedingen naar een prijs in die categorie. ;)8)
Heeeeel schoon beestjes. 8)8);)
 
Zeer mooi Yvan! Super gespoten!
 
bedankt aan iedereen om mijn model te beoordelen en in het bijzonder aan de swa en erwin,
zij hebben mij aangestuurd om mee te doen aan de national convention 2010 in de
oktoberhallen te wieze met het zilveren plak als resultaat
 
bedankt aan iedereen om mijn model te beoordelen en in het bijzonder aan de swa en erwin,
zij hebben mij aangestuurd om mee te doen aan de national convention 2010 in de
oktoberhallen te wieze met het zilveren plak als resultaat

Yvan, ik heb 'm gezien en deze plak is meer dan verdiend naar mijn bescheiden mening, nogmaals proficiat!ApplausApplausApplaus
Patrick
 
Dat is een aplaus waar. Mooi hoor en proficiat met de zilveren plak.
 
knap yvan en ben er zeker van dat deze dik en dik verdient is .
 
Hey ,:)

Yvan, zie je wel dat je moest inzetten. Ik heb het model in het "echt" gezien en het is gewoon een prachtmodel, zeker op die schaal.8)8);)
Nogmaals een dikke proficiat met de zilveren plakke, ze is meer of verdiend. :$;)
 
bedankt swa voor het mooie weekend
 
Hey Yvan,
Net gelezen dat je zilver gehaald hebt.
Fantastisch man, denk dat je er wel heel tevreden met bent, ben in ieder geval tevreden in jouw plaats.
Jammer dat ik er niet bij was en ik hem niet "live" gezien heb. Maar je ziet, je moet af en toe eens durven mee doen hé?
Volgende stap Nieuwegijn op het einde van de maand ? Kun je de Nederlanders ook eens iets bewijzen.
 
merci erwin,ook voor u proficiat met u tankwagen in echt woestijnzand,en het was gezellig aan de gentse stand,groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan