Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Japans WO II vliegdekschip AKAGI, schaal 1/450
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 53

Discussie: Japans WO II vliegdekschip AKAGI, schaal 1/450

Lightbulb Japans WO II vliegdekschip AKAGI, schaal 1/450

deze doos heb ik nog gekocht op de beurs in hoboken
    sokkel heb ik in imitatiehout gedaan,eerst gespoten in oker
    en dan donkere eik erover,label in donkergroen en de letters
    in chrome,waterlijn is ook al eens getrokken,nadien komen er nog enkele
    lagen wijnrood over,nu enkele uren gaatjes boren,tot later

Laatst gewijzigd door wet sellery; 30-08-10 om 22:56

Standaard

Ja jong, die sokkel is wel levensecht gespoten zou ik zeggen.
    Welk merk verf heb je hiervoor gebruikt?
    Grtz,

Dominiek

Standaard

sigma dominiek,uit het huisschildersmilieu,waar men ramen mee beitst

Standaard

Deze ga ik weer stilletjes volgen Yvan, heb er alle vertrouwen in dat dit ook weer een plaatje wordt!

Standaard

ziet er weer mooi uit yvan en ook wel groot.
    lijkt me bijna de zelvde lente als je sub.
    en de sokkel ziet er al weer knap uit en dat is nog maar het begin van dit schip . laat de updates maar komen yvan

Standaard

Hoi Yvan,

Prachtig schip die Akagi.
    Die sokkel vind ik reeds zeer goed gedaan jong, ik ben aan het bijleren van jou.
    Beschouw het als een compliment of niet maar er is heel wat voor nodig om plastiek er te doen uitzien alsof het hout was.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

het frame die op de romp moet zal ik in drie of vier fases plakken en spannen wegens de kwaliteit van de doos,bovenop komt dan het dek
    aanvankelijk was de akagi een slagschip,maar na een vlootverdrag met de vs hebben ze het omgebouwd tot vliegdekschip,
    eerst een driedelig dek later 1 volledig dek,akagi wil zeggen rood kasteel naar de naam van een vulkaan,tot later

Standaard

er zit al behoorlijk schot in de zaak yvan.

hopelijk past alles een beetje zoals je wil

Standaard

eigenlijk niet dirk,hasegawa hobby kits stelt me teleur,slechtste doos in die anderhalf jaar dak bezig ben,20euro aanbetaald en kem om 20 euro ook

Standaard

voor het dek en de toren erop komt ga ik zoveel mogelijk onderdelen plaatsen en enkele spuitbeurten donker en lichtgrijs

Standaard

amaai er zit heel wat geschut op zeg. en aan de plamuur te zien heb je je werk wel met dit schip.

het ziet er anders al best goed uit yvan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yvan Bekijk bericht
    eigenlijk niet dirk,hasegawa hobby kits stelt me teleur,slechtste doos in die anderhalf jaar dak bezig ben,20euro aanbetaald en kem om 20 euro ook
    Hasegawa is nochthans een topmerk, Yvan, maar wellicht is dat dan misschien een oudere kit van ze, ofwel is ze verkeerd bewaard (te hoge temperaturen en zo).
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

ge hebt gelijk danny,de uitbater van mijn modelbouwwinkel zegt juist hetzelfde

Standaard

eerst enkele grondlagen gespoten;hull red,IJN GRAY,wooden deck tan,tot later

Standaard

hoe heb je het nu gespoten yvan . is je ab gemaakt of heb je een andere ?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten