Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vliegend Militair Revell SA 330 - 1:32
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Revell SA 330 - 1:32

Herbert
    Gast

Standaard Revell SA 330 - 1:32

Laatst gewijzigd door ExSerCo; 11-08-08 om 13:26

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Een prachtig model, Herbert.
    Lieten de tijgerdecals zich gewillig aanbrengen?

Misschien een tip: als je de hoofdrotor nog kunt verwijderen, dan kan je hem misschien eens in wat warm water houden zodat je ze kan laten doorbuigen.
    Net zoals ze bij het 1:1 toestel door het gewicht zullen doorhangen.

Het is een kleine ingreep die je model direkt een heel andere look zal geven.

Verder niets dan lof voor dit fraaie projekt.

Ik hoop om gauw nog andere werken van jou te kunnen bekijken.

Droop

Herbert
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Droop Bekijk bericht
    Een prachtig model, Herbert.
    Lieten de tijgerdecals zich gewillig aanbrengen?
    Droop

Hoi droop vooreerst thx voor de lof en idd de decals waren uitermate makkelijk aan te brengen.

Ik heb ze gewoon met lauw warm water losgemaakt en dan het model even met een borstel van het warme water licht ingewreven dit gaf me de nodige bewegingsruimte.

Bedankt voor de tip over het doorhangen van de rotors had dit reeds ondertussen ook gelezen maar het betreft hier oude foto's van modellen niet meer in mijn bezit :confused:

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Toch nog een mooi resultaat hoor.

Droop

Standaard

Ik weet niet veel van vliegdingens. Maar ik kan het wel bewonderen. Dat ziet er toch heel puik uit zo. Mijn complimenten.

Het zou leuk zijn als je eens een verslagje zou maken van een van jou modellen waar je op dit moment mee bezig bent.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

Inderdaad zeer mooi. Ik vond vooral de details in de cockpit zeer geslaagd.

WIJ WILLEN MEER!!!

Standaard

Heel er mooi hoor, ik heb vroeger deze kit (met weliswaar andere tigermeet decals) ook eens begonnen, maar wegens een verhuis en dergelijke meer is het ding uiteindelijk onafgewerkt (en beschadigd) in de container beland...
    Petje af voor jouw resultaat hoor.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten