Hoofdsponsor

1/16 Joseph 1/16 sculpt [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reneduret

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 okt 2009
Berichten
1.391
Joseph gaat me voorlopig bezighouden.
Wilde graag eens een kopje sculpten en heb vanavond wat gekneed...


DSCF0116.png

DSCF0117.png

DSCF0120.png

Wil deze keer eens een cynisch, ouder figuur maken. Mogelijk een Hauptman maar in elk geval een Eisenesser.
Kan nog alle kanten op, heb nog wat moeite met de ogen maar dat komt vast goed.

René
 
Sterk hoor ! Je zit wel in de lift he Rene ?!
 
ja dank je Guy.

is toch wel iets aparts, gezichten merk ik.
oefenen, oefenen...
 
Mooi werk René! Mooie kop voor een cynisch geworden Hauptmann die, in de laatste fase van WO II wat al te jonge "Freiwilliger" naar achteren stuurt.

Jean
 
Jean,

de Hauptman zal wat naar voren leunen op een boomstronk met een cigaret.
Titel: 'Erbauliche Gedanke eines Tabachsraucher...'

René
 
Kan bijna niet wachten tot Joseph in de olie staat.
dit is gewoon een check met een wash.

DSCF0137.png

DSCF0136.png

DSCF0135.png

DSCF0134.png

DSCF0133.png
 
haha..:-)

dat gaat vast meevallen als ik hem geverfd heb Dominiek...
 
Hij lijkt zo uit de muur te komen, Freddy Krueger ! Doet me aan werk van Jiver denken, dus da's een compliment !
 
hmmm...Jiver heeft me zeker beïnvloed! Toch grappig dat mijn scalpel meteen de grillen opzoekt, een eerste kopje in acht genomen :-)
Dat freestylen is wel leuk, een gelijkend beeld maken lijkt me lastiger.
Maar heb er weer een hobby bij...
 
Hey Rene,

Effe een opmerking als dat mag.De oren zijn iets te groot en zijn normaal ook iets naar achter gekanteld.De oorlel bevindt zich niet ver van de kaaksbeenhoek.
Maar goe bezig voor de rest
 
nee graag zelfs Jimmy...
Weet dat een oortje in verhouding tot grootte neus bijna gelijk staat, maar meende met de vergroting van het kraakbeen bij ouderdom iets fikser uit te pakken.
Het is eigenlijk wat vrijer werk van me wat ik na een nachtdienst even deed en merkte dat ik teruggreep op de cartoons. Heb feitelijk nog geen 'manier' om een oortje aan te pakken maar vond hem wel lekker 'oud' al uitzien :-)

dank je..is weer iets om bij een volgende op te letten wat de kanteling en positie aangaat,

René
 
en dan wil ik eigenlijk nog graag zeggen dat het bekijken van jouw topics, met name de tutorial éen van de meest lucratieve voor mij is en goed de mogelijkheid geeft te kijken hoe jij modulair de zaken opzet.
Werk dan niet als jij met cre all maar fimo, pikt wel op dat je plaatselijk de klei verzacht met een vloeistof.
doe het in mijn geval met thinner/ fijn kwastje en het lukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan