Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere uit realspace serie 1/144 resin Soyus TM raket ...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: uit realspace serie 1/144 resin Soyus TM raket ...

Standaard uit realspace serie 1/144 resin Soyus TM raket ...

Hallo Luitjes ,,,

Hier een eindverslag van een afgebouwde schaal 1/144 van de uit rusland de Soyus raket , type TM , dit type raket is een van de langs meedraaiend tot nu toe raket transporter uit rusland ,,,
    De kit is van realspace en is een voledig resin model. voor de resin bouwer niet al te moeilijk ,,, al moet ik zeggen dat er bij deze veel kleine aitbubbles zaten .. veel schuurwerk ... en je moet deze lange raketten goed axiaal uit haaks opbouwen lichte kromming is gelijk goed te zien ....

de in houd van de kit ,,, foto,s zijn van de ninfinger site , de site voor de real space bouwer ...

Foto,s van de echte raket ...

Het eind resultaat na 2 dagen ...

tot zover , er komen nog enkelen kleine 1/144 in deze topic .....

Standaard

Mooi gedaan !!

Alleen heb ik het gevoel dat je niet de juiste kleuren hebt gebruikt.

Het grijs is te donker en het oranje is te rood.

Maar zo heb je eigen evrsie gemaakt
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Standaard

Dankje Ratticus,,

Maar het zijn de juiste kleuren ,, volgens bouwtekening en kleurcode ..... kan niet missen en daarbij er zijn wel 10 kleurentonen in het zoyus programma ...

Standaard

Kan idd aan de camera liggen van hun tov die van jou, ik bedoel er niks mee hoor ;-)

Standaard

Dat is niet erg ,,, Ik heb het liever dat je zoiets zegt ,,, dan kan ik het soms nog herstellen ,,, soms zie je dingen over het hoofd .....

Maar het kaasplankje qua verschillende raketten gaat verder ,, vandaag was de Gemini Titan raket klaar ,, ook een schaal 1/44 uit de serie van realspace ... iets moeilijker dan de soyus ,,, maar vond ik leuker om te bouwen ....

hier de foto,s van de resin onderdelen uit de kit ....

De echte Titan raket ......

en het eindresultaat

Tot zover , tot de derde .... de kleinste

Standaard

mooi :-)

Standaard

Dankje Ratticus

Nou bouwers ,,,

Hier nummer drie , de kleinste uit het gezelschap ,,, de mercury redstone rocket ,,, wel kleiner maar wel iets moeilijker ...

de inhoud van de kit ....

Een foto van de echte Mercury redstone raket ...

en het eindresultaat .... van het modelletje ...

Tot zover .... op naar de vierde ....

Standaard

dit zij specialekens en de afwerking wauw

Standaard

knap :-)

Standaard

eentje bijgevoegt nu de Atlas raket als laatste en de reeks is klaar en kan naar de UK ...

tot zover ............

Standaard

Nice.... ga je de 'voet' ook nog bewerken met pins/emblemen zoals je anders doet of blijft deze zo ?
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

dankje Jadefalconguard ,,

Nee dat wou de eigenaar zelf doen .... scheelt me weer werk .... een klein atlas raketje en de heleboel kan verscheept worden ...

Standaard

Nou de Reeks is af ,, de laatste , de Atlas is vandaag ook klaar, bij deze is het projeckt gesloten ....

projeckt gesloten ...

Standaard

Pascal,

Is dit gespoten? Of zat deze zilverkleur er al op vooraf? Het glanst in elk geval, zoveel is zeker.
    Jouw projecten zijn altijd mooi om te zien. Comments kan ik niet geven, want ik bezit hier onvoldoende (lees: geen) kennis over.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

dankje ExSerCo ,,,

nee het is resin ... met echte zilver erop .... en daarna de paint

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten