Hoofdsponsor

Wall plaques Horror heads [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
'n Avond,

Wat moet je nou met al die vergeten, half afgewerkte of net begonnen projekten?Die vraag stelde ik mij toen ik mijn atelier eens grondig wou opruimen.Dit wordt mijn laatste jaar wat betreft modelbouwbeurzen en veel van die gestarte projekten zullen de tafel niet halen.Dus kreeg ik het idee om een aantal hoofden te gebruiken om wall plaques te maken.In weze is dat een plaatje waar je een half hoofd opplakt en nog wat achtergrond toevoegt.Als ik in Lier dit jaar afsluit zal het precies 15 jaar geleden zijn dat ik aan mijn eerste wedstrijd deelnam, ook toen in Lier.Dat komt mooi uit en dus had ik het plan om wall plaques te maken van de onderwerpen waarmee ik voor het eerst mijn commerciele aktiviteiten startte.Het waren bustes van een vampier, een weerwolf, een mummy en een zombie.Waren niet om aan te zien naar hedendaagse normen, by the way.
Hier ben ik bezig aan 3 van de 4.Nog wat details bijsturen en ze kunnen in de oven.De weerwolf is ook al verder gevorderd.
Later komen de Predator en de ork die ik reeds startte ook nog op een plaatje.En een Wolfman heb ik ook nog liggen.Maar eerst de cirkel rond maken met deze eerste 4.

Wall%20plaque%20set.gif

AWIL3.gif
 
Ik volg in stilte en met volle bewondering.
 
Jimmy,

verkoop mij er eentje, voor opdringerige verkopers aan de deur....

waanzinnig weer man!

is dit trouwens ook niet een fijne manier om zeg, 1/16 hoofdjes te starten?
 
Hier zijn er al 3 gebakken.Enkel het gebit van de zombie is nog voorlopig, de rest is af.Ze liggen reeds op het achtergrondplaatje: 3 cd's op elkaar gekleeft en klaar om een mal van te maken.Het is de bedoeling dat de plaque kan staan of hangen.

Wall%20plaque%20zombie1.gif
 
Laatst bewerkt:
tja als ge dat allemaal kan !
 
Z0, de eerste 5 'Horror Heads' zijn een feit.De Wolfman heeft de trein nog net gehaald.Jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat ik de saaie achtergrondplaat heb vervangen door een nieuwe.Ik vond het tegenvallen, die cd's.

Wall%20plaque%20mummy3.gif
Wall%20plaque%20vampire2.gif
Wall%20plaque%20werewolf3.gif
Wall%20plaque%20zombie2.gif
wallplaque%20wolfman1.gif
wallplaque%20wolfman2.gif
 
jawadde

das mooi

nieuwe achtergrond is veel beter dan de cds

grtz

huge
 
ziet er beestachtig goed uit jiver.

zou ook mooi staan op zo een oude ovale spiegel als ornament boven aan.

echt wel knap gedaan
 
Wauw!
Ik wou dat ik je skills had om zo te kunnen schilderen.
 
Da's geen modelbouw meer, maar kunst met een grote "K".
Vol bewondering zit ik hier weeral van te genieten.
'k Wou da'k de nodige kennis en kunde had om dit te kunnen realiseren.

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan