Hoofdsponsor

1/250 EMMA MAERSK scratchbouw 1:250 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer modelbouw een kunstwerk word !
Ben eigenlijk wel eens benieuwd wat de kapitein en bemanning van de Emma van je model zou vinden, die leven trouwens op dit schip.
 
Wanneer modelbouw een kunstwerk word !
Ben eigenlijk wel eens benieuwd wat de kapitein en bemanning van de Emma van je model zou vinden, die leven trouwens op dit schip.

De " Master " van de Emma heeft mij al eens enige tijd geleden een persoonlijke mail gezonden. Hierin beschreef hij dat dit project veel indruk op hem gaf met complimenten. Bedankt voor het compliment.
 
Ik heb lang gedacht over wat ik als reactie ging schrijven, hopelijk lukt het om mijn bewondering te uiten met deze woorden :

Dit is geen modelbouw meer Ron, dit is pure kunst. Dit bouwverslag en het filmpje zouden ze op alle TV-zenders moeten tonen, al was het maar om de mensen duidelijk te maken dat je alles kan bereiken wat je maar wil, mits de nodige inzet, geduld en fantasie.

Ongelofelijk hoe je TELKENS OPNIEUW jong en oud weet te overtuigen dat creatief zijn geen grenzen kent.

Respect Ron, diep respect.
 
Nou Pascal...erg mooie woorden waar ik van onder de indruk ben. Dank je wel voor het grote compliment.
 
hallo ron net eens de topic door genomen en het filmpje bekeken en ik moet heel eerlijk zijn het is een pracht stuk proficiat ron .
wat is het toch mooi om van niet eist te maken dat heeft ons toch altijd een grote voldoening.
mvg dirk d
 
Mijn dank dirk voor jouw compliment. Daar zit ook uiteindelijk de uitdaging in bij full scratch..althans zo ervaar ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan