Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere drieluik Nasa Orion Altair projeckt .....
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: drieluik Nasa Orion Altair projeckt .....

Standaard drieluik Nasa Orion Altair projeckt .....

Hallo Luitjes ,,,,

Ik ben er eventjes niet op de site geweest ,,,, erg druk geweest met een opdracht voor een ruimtevaart museum in duitsland ....
    hier de eerste twee opdrachten die klaar zijn ,,,, de eerst is het toekomstig ruimte capsule De orion ...,
    het model is van 90 % uit resin en veel foto etch delen .... het is vrij zwaar .... ongeveer twee kilo ..

De orion zal als ruimte pendel gebruikt gaan worden naar het internationale ruimte station ISS ,, het was eerst de bedoeling om um te bouwen voor een vlucht naar de maan zoals uit het apollo tijdperk ...
    Maar de bezuinigen door het witte huis zal het programma flink verandert worden ... er wordt meer vissiegelegt naar verdere gekeken naar mogelijkheden voor reizen naar verderen planeten zoals mars ...

de bouwtijd van de Orion capsule was 2 weken werk ...

tot zover ...

Standaard

De altair de lander die gebruikt meschien gaat worden voor een reis naar mars bevat vele resin onderdelen en photo etch delen , ook een zwaar model ongeveer drie kilo als hij klaar is .... aan dit model moet ook veel soldeer werk verricht worden ....

Het Laatse model zal een docking versie worden tussen de orion en altair lander .... en zeer zwaar model te samen , hij is niet gelijmt zoals de eerste twee maar dmv pinnen aan elkaar gemonteerd ,, daarna krijgen de modellen dwars door de as een lange pen en dan komt er een laag koper en zilver op , zodat het een een geheel metalen gesmolten model wordt ...

maar die houden jullie tegoed ..

tot zover ...
    Laatst gewijzigd door bubblegum; 07-05-10 om 23:02

Standaard

Zo te merken heb je de voorbije tijd niet stilgezeten.
    Schitterend gemaakte modellen.
    Hopelijk maken we de lanceringen en het gebruik van die tuigen nog mee...

Heligroeten,

Nick

Standaard

Het zijn weer echte juweeltjes die je hier laat zien.
    Prachtige afwerking Bubblegum.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Dankje Luitjes ,,,,

hier de foto,s buiten genomen ....

Standaard

Zeer netjes weer Bubble...welke schaal zijn deze ?
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Zo, dat ziet er mooi uit. Jammer dat je geen bouwverslag hebt kunnen maken hiervoor. Had hier toch graag van willen genieten. Maar goed we kunnen niet alles hebben he. Wel weer zeer goed gemaakt weer.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

De Schaal is 1/48 Jadefalconguard ,,, en modelengeneer ,,,, ik moet er nog eentje afmaken ... dat wordt tot nu toe de moeilijkste ... de altair lander en de orion capsule aan elkaar gekoppeld in een docking mode .. geheel in zilver ... hij komt schuin te staan in en lengte 70 cm gewicht totaal 8 kilo ... en het wordt de duurste .. ...

zoals hier in een voorbeeld ...

Standaard

Ben daar zeer benieuwd naar, ik hoop dat je hier wel een verslagje van gaat maken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

niet schrikken luitjes ,,,, dit komt wel eens vaker bij vooral mijn mooiste modellen zeer zeer goed verpakt ,Ik begin er een beetje aan te wennen ,, 1 op de 10 modellen haalt het jammer genoeg niet ,,, het bovenste gedeelte van deze lander zeer fragiel komt goed aan en de het zeer sterke onderstel verankert in de bodem van het mars diorama haalt het niet .... zeer vreemd ...... :?

nou weer opnieuw bouwen dan maar .... het is verzekerd .... nog even en ik bouw sommige modellen met me ogen dicht door dit soort akkefietjes ....

Standaard

spijtig van al het harde werk

grtz

huge

Standaard

He mijn topic is verzet ,, en het is niet eens af ????

dankje luitjes ,,,,

Het verzilveren van de Altair lander en de Orion capsule ook ik kan ze nu gaan monteren tot een docking model en de details erop erop aan brengen ....

tot de eind foto,s ..........

Ron
    Gast

Standaard

Je gaf zelf aan dat ze gereed waren Bubble
    hier de eerste twee opdrachten die klaar zijn
    En tja als je ongelukje hebt naderhand kan ik niets aan doen he

Ron

Standaard

Maak niet uit ron .....

Nou Luitjes ,,, het projeckt Altair in docking mode met de Orion is ten einde hier de eind foto, , na het zilverwerk is er nog paint werk op gekomen ... totaal gewicht bij modellen in koppeling, 6 kg ,,, er was een voet nodig van 10 kg voor de modellen in een bepaalde hoek omdat de voet niet breed mocht zijn ....
    lengte totaal model in schuine hoek 75 cm

Tot zover einde projeckt .......

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten