Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 T34/85 - trumpeter [!]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: T34/85 - trumpeter [!]

Standaard T34/85 - trumpeter [!]

Jaja, ik ben ook nog met dit bezig Terwijl de A-10 ligt te drogen was ik met dit beestje begonnen.

Net zoals de jagdpanther die ik vorig jaar gebouwd heb is dit een zeer gedetailleerd kitje, alleen jammer van de overvloedige flash op de piepkleine onderdeeltjes.
    Als deze klaar is volgt een tiger van dezelfde maker en komen ze beide in een nogal speciale setting te staan. De rus wordt duits, de duits rus en er zullen amerikanen bijstaan

Genoeg gezeverd, piccies;

eerst de doos

rekjes, niet teveel deze keer

en de vooruitgang van de voorbije dagen

Sci-Fi enthusiast

Standaard

Goe bezig en tis een goed gedetailleerd beestje

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Beloofd een schoon tankje te worden

Ben razend benieuwd naar de "final setting" op het dio

Standaard

Een avondje verder knutselen en dit gevalletje steekt in elkaar. Voordeel van 1/72 kitjes met weinig onderdeeltjes hé

Ik heb ondertussen wel nog wat schade aangebracht maar dat zullen jullie later wel zien. Eerst de tiger in elkaar plakken
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Yep da ziet er goed uit é !!!
    Alleen vraag ik mij af hoe die tank zal vuren zijn loop is toe of zie ik het slecht
    Haal de verf maar boven Tomas !!

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Goed gezien Ik had het gemist, laat ik het dan maar aanpassen ook, en ineens foto's van de schade en sleepkabel.

Sci-Fi enthusiast

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten