Hoofdsponsor

1/35 Staghound Mk.I Late Version (Italeri) [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer strak PE werk en zeker een topic om te blijven volgen.
 
Hey, :)

Ron, das juist jong, ik ben ook een 72 bouwer en gebruik die dingen ook altijd. Heel goed spul.:laugh::laugh::wub:
@ Draken, prachtige bouw man, maar waarom niet gekozen op schaal 1/72, misschien niet zo gedetailleerd als een 35 model, maar toch ook de moeite waard, zeker in uw handen. :wub:;)
 
Nog bedankt!

@ Draken, prachtige bouw man, maar waarom niet gekozen op schaal 1/72, misschien niet zo gedetailleerd als een 35 model, maar toch ook de moeite waard, zeker in uw handen. :wub:;)

Ja, akkoord, liever schaal 1/72 voor mij... Maar zoals gezegd, dat is een montage die in het kader van een Group Build wordt gemaakt, waar je in een andere schaal dan je habituele schaal een kit moet maken...
 
Dit is een zeer mooi model aan het worden!!

Je hebt wel meer geluk dan de anderen...
Volgens mij is het makkelijker om van 1/72 naar 1/35 te gaan dan omgekeerd..., je bent die kleine stukjes al een beetje gewoon hé ;)
 
Zeker, Beyond: ik denk ook dat het is makkelijker om naar een grotere schaal te gaan...
 
Vandaag gekregen:

stag37.JPG


Ik zal opnieuw op mijn Staghound in de komende dagen werken...
 
Voorbereiding voor het verfwerk...
Geklemt met een puntje van cyano
stag38.JPG


De deuren worden ook geklemt...
stag39.JPG


stag40.JPG


Masking (binnenkant) van de linkse venster; de rechtste zal gesloten worden
stag41.JPG
 
Fijne munitie, ga je hier eerst een primer overheen zetten ? Zoniet, welke verf gebruik jij hier dan, op dit koper ?
 
Ja, ik zal een (wit) primer overheen zetten (ik werk atijd met een primer). En voor de verfen zal ik metalen uit Citadel Colors gebruiken.
 
Nog een beetje werk...

Stuk nr 43 zal door Evergreen + PE vervangst worden
stag42.JPG


De deuren van het motor compartiment
stag43.JPG
 
Verso van hierboven element
stag44.JPG


stag45.JPG


Moet veel pontseren om de kleine elementen door fotogravure te vervangen
stag46.JPG
 
Knap knap hoor, wat een mooi verslag voor de PE en evergreen liefhebbers, prachtig
 
Zeg wel Dirk ,ge moogt gerust zijn !! Al die kleine detailtjes maken en plaatsen......lekker !
 
Ja heel mooi, lekker veel pruts werk. love it
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan