Hoofdsponsor

Anders / onbekend Predator I lifesize

Het is wat het is: Een samenstelling van probeersels, testen, mislukte experimenten etc. Ik heb niks weggesmeten en het allemaal gebruikt om er een wall trophy van te maken.

PL51.gif

PL52.gif
 
Tja wat kan men hier nog aan toevoegen dan alleen maar schitterend werk...
 
Prachtig! Al overwogen om er een wandlicht van te maken met behulp van led lampjes?
Q: is de binnenzijde van de mond niet wat te eenzijdig van kleur? Geen kritiek he, gewoon een vraag.
 
Prachtig! Al overwogen om er een wandlicht van te maken met behulp van led lampjes?
Q: is de binnenzijde van de mond niet wat te eenzijdig van kleur? Geen kritiek he, gewoon een vraag.

Deze is zowiezo al vertrokken naar de opdrachtgever, dus ik kan er niets meer aan veranderen:)

Wat die mond betreft ben ik akkoord, daar is uiteraard meer uit te halen. Er zijn wel nog fijne rode en blauwe adertjes aangebracht, maar die zijn haast nooit te zien op foto's. Zoals ik eerder zei, dit is uiteindelijk maar een studie van hoe het geheel er zou kunnen uitzien. Deze heeft bvb dreadlocks van solide resin, iets waar ik al van afgestapt ben intussen. Maar het heeft kunnen dienen, en da's 't belangrijkste.
 
Bedankt voor de reactie, blijf het zeker fantastisch vinden, ik doe het je zeker niet na, full respect.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan