Hoofdsponsor

Anders / onbekend Predator I lifesize

Ja dat scheelt , ik dacht dat je nog andere buste nog ging verkopen ?
 
WOOOW, schitterend Jiver. Alhoewel het figuur op zich "aartslelijk" is het tegelijkertijd gewoon prachtig.
Ga je die hoofden ook te koop zetten ? Daar zou ik mijn hand dan ook wel eens aan durven wagen om te schilderen.

Mark
 
Na een periode van kursussen en andere verplichtingen terug in gang geschoten. Ik ben intussen begonnen met een testschildering van de Predator. Dat doe ik op de halve kop die ik heb getoond. Zo krijg ik beter zicht op de gebruikte kleuren en ik kijk tegelijkertijd uit naar plaatsen die eventueel nog wat aandacht vergen. Tot nu toe is het enkel groot airbrushwerk, maar ik ben er toch wel de ganse namiddag mee bezig geweest. De foto's kunnen beter, want de kleuren zijn wat flets. zal ik later eens opnieuw proberen.
PL33.gif
PL34.gif
PL35.gif
 
Jimmy.......je zegt maar flets...:8:8:8...maar ik vind dit meer dan geslaagd..is natuurlijk mijn opinie..man wat ben ik toch verliefd op deze sculpt..:8:8:8:8:8...als deze ooit vrij komt sta ik zeker in het rijtje om deze te bestellen :D
echt waar;;;ik zit hier weeral te kweilen:8:8:8:8
 
Merci Swa. Ik bedoel maar, er gaat wat diepte verloren in de foto's.De veins in de mond,bvb, zijn niet te zien. Er zit ook iets meer kleur in het origineel, heb ik gemerkt. Ach, volgende keer beter en in 't daglicht.
 
Merci Swa. Ik bedoel maar, er gaat wat diepte verloren in de foto's.De veins in de mond,bvb, zijn niet te zien. Er zit ook iets meer kleur in het origineel, heb ik gemerkt. Ach, volgende keer beter en in 't daglicht.

dat is juist maatje...zijn mond spreekt nog geen boekdelen :8:8:8:8:8...die echte predatorlouk..is er nog niet...maar voor de rest ...top..maatje ;);)
 
man,man , zo'n mooie kop !!!!:O


grt nicolas
 
Schitterend Jimmy. Je ziet dit ding als het ware tot leven komen...
Ik blijf nog altijd even gefascineerd volgen.

Mark
 
ik zou totaal niet weten hoe ik aan zoiets moet beginnen. maar het ziet er al echt super uit en het zal er nog beter gaan uitzien daar twijfel ik niet aan

gewoon knap man
 
Testschildering verder gezet met dank aan mijn kameraad Patrick Ceunen, die kon inspringen wegens mijn drukke schema.




PL36.gif PL37.gif
PL38.gif PL39.gif
PL40.gif PL41.gif
 
Ik schat zo in dat je deze beter dan het origineel aan het maken bent.
 
Zo'n lelijk monster, maar o zo mooi gemaakt :D
Prachtwerk Jiver.
 
Deze ziet er echt veel beter uit dan in de originele film,trouwens top geschilderd. ..
 
Dank allemaal.

Hier de grote kopbreker: De dreadlocks
Na veel experimenten met dure materialen lag de oplossing bij simpele latex, gesteund door schuim. De dreads moesten licht en soepel zijn. Resin bleek te zwaar en te duur. Ik heb nooit naar de optie latex/foam willen kijken, omdat ik geen seamlines wil. die zijn slecht weg te werken op latex. Dus heb ik een systeem uitgedokterd waarin de 4 grote voorwaarden (licht, soepel, seamless en (relatief)goedkoop) werden voldaan. Het enige dat ik opnieuw moet doen zijn de sieraden. Door de krimp van de latex zijn de eerste masters te groot. Maar dat heb ik er wel voor over.

PL46.gif PL47.gif
PL49.gif

PL50.gif
 
Om even de grootte te tonen, heb ik mijn jongste even ter hulp geroepen.

PL43.gif PL44.gif
 
schitterend, prachtig gedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan