Hoofdsponsor

Anders / onbekend Predator I lifesize

Nog wat verder gedaan en foto's genomen. weinig actie van mijn kant de laatste maanden, maar ik krijg dan ook weer strip-opdrachten te verwerken(Urbanus, Esther etc) en die krijgen voorang. Maar deze moet er ook mee door. Ik ben nog op zoek naar een oven groot genoeg en ook gemakkelijk om het stuk in te plaatsen. Niet simpel.

Jiver
PL19.gif
PL20.gif
PL21.gif
PL22.gif
PL23.gif
PL24.gif
PL25.gif
 
Dit is een ferm monster :O

Ik ben nog op zoek naar een oven groot genoeg en ook gemakkelijk om het stuk in te plaatsen.
Al eens aan een bakker gedacht?
 
Schitternd werk man , ik zou eens denken aan metaal bedrijf met powder coat oven .
 
Toch gewoon eens rond vragen Jiver, als bakker hebben wij al wel meer vreemde dingen in onze oven gehad.:P
De ovens waar ik momenteel mee werk zijn maar 12,5 cm hoog, maar wel 80 meter lang en dus niet geschikt om dergelijke dingen te bakken anders was je welkom geweest bij mij.

Gewoon eens bij wat warme bakkers vragen, je weet wel: niet geschoten is altijd mis.

Fred
 
dit is echt wel een prachtig stuk!! Kan dit zijn dat je vorig jaar hiermee op Antwerp convention, en F.A.C.T.S. stond??
 
Meester werkje,
Misschien iets zoeken in de potten of steen bakkerij ? werken ook met klei.

Succes

Gr
Dirk
 
Misschien kan je eens informeren in een academie waar ook pottenbakkers werken? Ofwel heeft de school misschien een oven, of weet één van de leraars of leerlingen waar je terecht kan?
 
Jimmy,

ga je dit werk nog dupliceren? misschien volstaat het het geheel in grote ketel te koken?

Rene
 
Hoi Jiver, prachtwerk ! en we zien ook meteen dat groter niet altijd makkelijker is.

Ligt het werk stil nu ?

Vrolijke groet :)
Peter
 
Nee, het werk ligt niet stil, dat lijkt alleen maar zo:) De mal maken is voor de volgende weken.
 
Laatst bewerkt:
oooh, hardwerkende man toch...heerlijk die vakanties :-)
 
Nee, het werk ligt niet stil, dat lijkt alleen maar zo:) De mal maken is voor de volgende weken.
ahA.... welnu, we zijn geduldig....vooral wanneer er een potje bier naast 't toetsenbord staat :09:

zomerse groet :D
Peter
 
dit is echt ongeloofelijk mooi. wat een talent !
 
It was a good day today. Vandaag de eerste casting getrokken van de Pred en die is er prima uitgekomen. Deze eerste was om de mal proper te maken in voorbereiding voor het gieten van de nieuwe master die ik verder ga gebruiken in dit project. Om die mal nu niet helemaal verloren te laten gaan, is de bedoeling dat ik er een paar exemplaren uithaal voor tegen de muur te hangen. Hé, kijk eens aan...een reuze- Horror Head:)

PL26.gif
PL27.gif
PL28.gif
PL29.gif
PL30.gif
PL31.gif
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er prachtig uit man !!! dat kost me wat aan resin of niet ? hoe is het met die andere mallen , kom je daar ook nog mee uit ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan