Hoofdsponsor

1/24 Battlestar Galactica 2003 : Advanced Raider [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey, na elke update wordt je machiene mooier en mooier Geert.
't Zijn weer prentjes om van te snoepen en uit te leren.
(Ge zijt precies in verlof, want ge gaat er de laatste dagen nogal vandoor...)

Heligroeten,

Nick

PS. De bouw van de Cobra staat in de startblokken...
 
Verlof is een goei zaak maatje :):

Anyway, de gekende 'olieverfstippelen' (3 maal woordwaarde) wordt ook hier op losgelaten met volgend resultaat :

tip.jpg


voorbij_tip.jpg


vleugel1.jpg


En nog eentje om het af te leren, zijwaarts bekeken :

side4.jpg


Ziet er vrij goed uit wat mij betreft. Duurt wel vrij lang om gedaan te krijgen, maar is het waard.

Tot de volgende
 
Ja dat is dus nu een echte, bruikbaar in de betere science fiction serie ! Zeer knap die variaties in het metaal Geert !
 
Thx GUnit... het 'stippelen' is ondertussen afgewerkt op de bovenkant van de Raider. Daarna een laagje P+ om dan een wash te geven met verdunde 'Lamp Black' olieverf. Een paar streepjes hier en daar en dan afgewerkt met satijnvernis. Is sneller getypt dan uitgevoerd :):

Anyway, enkele foto'kes :

voor1.jpg


zij.jpg


boven1.jpg


motor3.jpg


overzicht5.jpg


Ik wou het kille van de Raider weergeven in de afwerking door vnl te stippen met helblauw, dit geeft op de Alclad verf een zeer kil uiterlijk vind ikzelf. De donkere vlakken heb ik aangestipt met Burnt Sienna. Dat geeft dan weer een 'warmer' uiterlijk. Het contrast tussen die twee wordt afgezwakt door de zwarte wash en geeft het geheel een uniform aanzicht.

Ik heb voor en tegenstanders van deze afwerking, dus geef jullie ongezouten mening jongens :) Voor minder doen we het niet.

Oja, voor diegene die afkomen, zondag 8/8 zal deze dame ook op de beurs van het SMAZ te zien zijn.

groeten,

G.
 
knap knap knap geert.

ik kan er niet meer over zeggen dan knap gedaan man.
ik vind hem echt knap geworden ApplausApplaus dit is zeker dik verdient 8)
 
Ik heb voor en tegenstanders van deze afwerking, dus geef jullie ongezouten mening jongens :) Voor minder doen we het niet.
groeten,
G.

Tja dat blijf je altijd houden Geert, zelf vind ik de techniek op de lichte gedeeltes goed geslaagd maar op de donkeren gedeeltes iets minder maar het stoort niet in het totaal plaatje van deze rakker , het blijft gelukkig een persoonlijke voorkeur de afwerking.

Ron
 
Ik hoop er te gerraken zodat ik deze in het echt mag bewonderen.

Mark
 
Mijn complimenten ik vind um zeer mooi geworden .... weer een collectors item erbij ,,,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan