Hoofdsponsor

1/48 Phabulous Phantoms Phorever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets hebben met Phantoms? naaaaaa totaal niet :D
Ik heb trouwens ook iets met Tornado's, maar minder erg dan wel.
Binnenkort, weekje of 1-2 denk ik heb ik nog wat foto's van een nieuwe kist ;)
 
vet gedaan en zeker die met dat paard,ik ben zelf een automan ,maar dit is wel echt de max
 
Mooi om die verschillende Rhino's te zien. Ik heb er ooit eens in het echt gezien op een airshow toen ik klein was en heeft me altijd geimponeerd. Mooi werk !
 
Waarom zie ik dit nu pas ?

Wat een prachtige collectie van schitterende Phantoms die jullie hier tonen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Stuk voor stuk juweeltjes, heel mooi gebouwd en strak geverfd.

Puik werk, petje af cute

Groeten

Pascal
 
Jij ook nog eens bedankt voor de lovende woorden, Pascal.


thank_you.gif


Droop
 
Eeeuhhh, ik wil dat vliegveld wel eens zien waar al die spoken op "geparkeerd" staan??? Wat een collectie! En ook nog eens prachtig afgewerkt! Zijn die Phantoms allemaal met decals bewerkt of is dit ge-airbrusht????
 
Eeeuhhh, ik wil dat vliegveld wel eens zien waar al die spoken op "geparkeerd" staan??? Wat een collectie! En ook nog eens prachtig afgewerkt! Zijn die Phantoms allemaal met decals bewerkt of is dit ge-airbrusht????
Hier nog eens een kijkje op 'het vliegveld' :D :

2_diversen_002.jpg

1_diversen_003.jpg

De afwerking van de Spookjes zijn een samenspel van airbrushen (de ondergrond/ basiskleuren) en decals.


Droop
 
Inderdaad Jade, de Jolly Rogers is ook één van mijn favorieten. :D

Ik heb indertijd op Ebay een harde strijd moeten leveren om dat (ongebouwde) model in m'n bezit te krijgen.
Blijkbaar waren er nog gegadigden die dat Spookje (als verzamelaarsobject?) in hun bezit wilden hebben maar door plots met de dollars de hoogte in te gaan is het toch het mijne geworden. Sindsdien heeft deze VF84 een speciaal plaatsje in m'n hart ingenomen. :k


Droop
 
Het Phantomhoekje heeft er nu terug een bewoner bijgekregen:

1_DSCN9704.jpg
RF4E Phantom II 'Tigermeet 1991': Duitsland (1:32)


1_DSCN9716.jpg
RF-4E in gezelschap van F-4F 'Wild Horse': Duitsland (1:32)



Droop
 
Mooie aanwinst in de Phabulous Phantoms Phorever topic ^^

Als volgende misschien een engelse versie ? Een FGR 1 of 2 ?

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan