Hoofdsponsor

1/72 A-10 Thunderbolt II (Academy) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Coool :) Als ik deze zie kriebelt het om die van Trumpeter ook open te trekken :): Ben benieuwd naar de eindfoto's nu...
 
Hé Thomas.

Mooi wat je hier laat zien.
Er zit een strak verfjasje op en die decals, netjes man.
Ben ook wel nieuwsgierig naar het eindresultaat.

Erik.
 
Dank gasten, ding staat momenteel te drogen na nog een laagje sols + en dan kan er een waske over.
 
Wat niet wil zeggen dat de grijze ook niet mooi is ;-)

Ik wacht vol spanning, grappig jij maakt een model op 1 week, ik op 4 maand :p
 
Na een subtiel wasje heb ik de bommenrekjes die er afgevallen waren terug vast geplakt.:8

Hier en daar de verf een beetje bijgewerkt en dan kon er een laagje satijnvernis uit een spuitbuske over.

Snel nog even een paar gaten in een blokje geboord en viola, klaar is zwijntje :)

A-10thunderbolt038.jpg

A-10thunderbolt036.jpg

En omdat het zo'n goed weer is een paar buitenfoto's :laugh:

A-10thunderbolt026.jpg

A-10thunderbolt023.jpg

A-10thunderbolt025.jpg

Al bij al een leuk kitje en weeral een boel ervaring opgedaan met de luchtborstel. :)
 
Mooi rezultaat Thomas... Een vliegend uitgewerkt model heeft altijd iets speciaals, vind ik. Er zit aktie in.
Neem eens enkele foto's met een blue sky als achtergrond en photoshop dan de steunen weg.
Je zal amper het verschil merken met een echt aardvarken...

Heligroeten,

Nick
 
Hm...krijg ineens zin in varkensvlees :):

Mooi resultaat Tomas, mooi werk !
 
Als em die steunen weg doet val hij op de grond j/k ;-)
Misschien echt eens proberen met dunne visdraaid en wolkjes erachter ?
 
Hey,:)

Prachtig model geworden, ik persoonlijk ben niet voor die moderne toestanden, maar deze kan me bekoren, schhon ding. 8)8);)
 
Swaken, een A-10 kan je altijd bekoren ;-) zelfs als je vliegtuigen haat :-)
 
Inderdaad zo`n A10 heeft wel wat ook voor eenniet vliegding liefhebber :ph34r:

FF aan het spelen geweest
attachment.php


Ron
 
Prachtig. Op die foto is je aardvarken niet meer van een echte te onderscheiden.

Heligroeten,

Nick
 
Als je goed kijk zie je Tomas in de tuin staan zwaaien :laugh:

Maar het was wel weer eens een keer leuk om met PS te knoeien :)


Ron
 
Hey, :)

@Ratticus, ik hou wel van vliegdinges, maar de deze met die schroefdingen vooraan, maar inderdaad het varken kan me wel bekoren....;);):wub:
 
Knap werk Tomas!
Zo zie je maar dat je van een last minute koopje op een beurs toch nog een leuk modelletje kan bouwen ;)
 
Wauw, bedankt jongens. Doet me plezier om te lezen dat jullie het ook wat vinden. :) En dat voor een vluggertje :laugh:

Ron, bedankt voor mijn nieuwe bureaublad ;) Zelf ben ik geen held met foto bewerken dus jou kunstje is van harte welkom.

Op naar de volgende dan maar zeker :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan