Hoofdsponsor

1/35 Hovertank [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hier nog een lopend project.

Deze ben ik aan het maken voor een modelbouw magazine dus zal het een vrij beperkte topic zijn maar toch wou ik al een voor smaakje geven.

KitDoosHoverTank.jpg

Cheers,
André
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik machtig interessant net als je maschinen krieger om te volgen. Enkel kom je ze weinig tegen van dit genre, weet jij een goede winkelsite?
 
Ja postapocalyptische modellen ofzo of what-if vind ik ook gaaf maar je vind ze bijna nergens of veel te duur, misschien ga ik wel eens iets scratchbuilden :p
 
Geweldig ding waar je je helemaal op kan uitleven :) Ben benieuwd naar meer.
 
Start de bouw maar gauw. Dit wordt vast weer een snoepertje om te volgen.

Heligroeten,

Nick
 
Thanks allemaal,

Dan zal ik jullie maar niet langer in spanning houden en snel een update plaatsen :laugh::laugh:;)

DSC_0023a.jpg
DSC_0009a.jpg

Cheers,
André 8)
 
Hier ook weer een update.
Er begind al een beetje vorm te komen in mijn schildpad :D

0035.jpg
0036.jpg

Cheers,
André
 
Zo de bouw van dit beestje is klaar op naar het spuitwerk ;)

0046.jpg
0050.jpg
0048.jpg

Cheers,
Andre
 
Wat is dit voor een raar ding zeg, ben benieuwd naar het spuitwerk, want dit zal terug dik in orde zijn :)
Waar kan ik dit terug vinden?? Is dit een stuk van een bepaalde tank of zo, of zie ik het volledig verkeerd??
 
Grappig gevalletje Andre en nu snel een likje verf erop ;)

Ron
 
hoi allemaal,

De bouw zit er volledig op en hij staat ondertussen in de basiskleur en de panelen zijn ook al ingespoten.
Ook zijn we aan het proberen voor een maanlandschap te maken waar hij zogezegd boven komt zweven.

0096a.jpg
0098a.jpg
0100a.jpg

Cheers,
Andre
 
Zeer mooi gemaakt en gespoten al, niks op aan te merken, knap gewoon :)
 
raar dingetje , wat is de voor en wat is de achterkant ? :laugh::laugh:

wel goed gedaan dat eerste spuitwerk
 
Prachtig spuitwerk André.
Kun je misschien ne keer wat meer vertellen over de werkmethode/techniek die je gevolgd hebt om de panelen zo sjiek ingespoten te krijgen?

Heligroeten,

Nick
 
André, ik zie dat jij met humbrol spuit, hoe kuis je dan je airbrush pistool, met welk middel, en heb je al eens de andere verven geprobeerd, de acryl verven zoals Testors, en wat zijn je bevindingen van de verschillende soorten, veel vragen ik weet het maar is interessant voor ons allen ;)

Bedankt, en zeer mooi werk die je hier terug toont.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan