Hoofdsponsor

1/35 Hovertank [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de bovenste plank zonder meer, hier krijg je alvast een gouden medaille van ons ;)
Als ik er maar een kon geven, zeer mooi, wanneer komt hij in mbm André??
 
Laatst bewerkt:
Hij is super mooi geworden André.
Het is dat ik een voorproefje in Nieuwegein heb gehad:

Zo klein en zo mooi:O:O

Hier ga je prijzen mee winnen, dat moet wel!

Fred
 
Echt klasse!! :O
Vakkundig gemaakt, geschilderd én verweerd.

Respect!!





Droop
 
@ Danny bedankt, leuk te horen dat hij in de smaak valt

@ Pantani.....mdm????...........hij komt wel in art of modelling te staan ;)

@ Thanks Fred......hij heeft al in Lier op de wedstrijd gestaan en was goed voor goud :wub::wub:

@ Droop bedankt man ;)

Cheers,
André
 
Dré, mooi gedaan man.
Vind het grondje wel geslaagd zo.
En dat goud, dat is dus zeker verdiend.

Erik.
 
Modelbouwmagazine wilde ik zeggen André, komt het bouwverslag daar ook niet in?
 
@ Bedankt fred, maar gemist heb je het niet hoor ik denk dat dit nog nergens vermeld is :nowink::nowink:

@ Erik bedankt voor het compliment.

@Pantani ik denk niet dat hij in Mbm komt aangezien hij exclusief gemaakt is op vraag van Art Of Modelling

Cheers,
André
 
proficiat Churchill dat deze gaat verschijnen in AOM,heb je enig idee in welk nr dit zal zijn kijk er met alle spannig naar uit...
 
Het lag voor de hand dat dit kunstwerk in de prijzen zou vallen. Proficiat Dreke, welverdiend !
 
Even niet opgelet ,,, maar André mijn complimenten ,,, zeer mooi geworden ,,, kun je ook eens foto maken ,,, met iets ernaast als grote referentie ... bv aansteker ....

en nou de vitrine in bij de verzameling ...
 
De voorbije maanden heb ik dit meesterwerk op verschillende beurzen kunnen/mogen aanschouwen als Work In Progress en als afgewerkt model.
De forumprentjes doen ons allen kwijlen, maar live... ja, ik werd er telkens stil van. 'k Kijk al uit naar de bouwbeschrijving in Art of Modelling.

Enkele prentjes van toen hij nog niet af was in Nieuwehein.

hovertankwip01.jpg


hovertankwip02.jpg


hovertankwip03.jpg


En een prentje van de bouwmeester zelf.

hovertankwipandr.jpg



Heligroeten, enne André, maak er nog zo maar enkele,

Nick
 
Nick die laatste foto moest dat nou echt :unsure::unsure:;)

Cheers,
André
 
De schepper van dit meesterwerk mag toch ook ne keer in beeld komen hé.
Ere wie ere toekomt... enne, als je na de publicatie van dit bouwavontuur in Art Of Modelling wereldberoemd zal zijn moet je toch herkend kunnen worden door alle bewonderaars van je werk.
Begin alvast maar te oefenen om handtekeningen uit te delen...

Heligroeten,

Nick
 
Proficiat André met de verschijning van je mars bug in Art of Modeling van nov-dec. Ik had het gisteren gekocht en zag vandaag iets dat ik herkende.
Mooi toch als zoiets dat je zelf gemaakt hebt, dan in een tijdschrift komt te staan.
 
Ik heb het ook live mogen aanschouwen en het is echt prachtig. In art of modelling is het een artikel voor beginners :wacko:
Het is een mooi artikel, laat dat duidelijk zijn, maar ik ben benieuwd wanneer er eens een verslag komt voor de echte beginner :dry:
 
Hoi,

Inderdaad het is zeker leuk als er een artikel van je model verschijnt in een of ander magazine.
Maar het doen pas echt deugt als je merkt dat het artikel een beetje aanslaat bij de lezers. ;)
Wat ik deze keer echt leuk vond was de openingsfoto deze was echt knap samen gesteld.

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan