Hoofdsponsor

1/35 Stug III Ausf. B [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hoi allemaal,

Zoals ik zondag op modelforce al tegen een paar leden van het forum verteld heb, heb ik weer wat meer tijd voor weer eens een beetje actief mee te doen.
De rede dat ik een tijdje afwezig was is dat ik met een project bezig was waar van jullie nog wel wat zullen horen.
Maar nu tijd voor wat plastiek en natuurlijk een boel photo etch.

tam35281.jpg
Aber35197.gif
Aber35198.gif
ATL-03.jpg

Cheers,
André
 
Hier de eerste vorderingen.

0005a.jpg
Loopwiel010a.jpg

Cheers,
André
 
Een mooie kit en met de PE/Fruils gaat het helemaal goed komen. Maar volgens mij hebben we hier een dubbele topic te pakken of vergis ik me?
 
hoi Swa, dat zo kunnen ben er een tijdje tussen uit geweest en heb nu terug de tijd voor de draad weer eens op te pakken.
 
Maakt mij niet uit Dré, de foto's kwamen me bekend voor en op pagina 3 kwam ik dezelfde post tegen. Goed om te horen dat je weer wat meer tijd hebt, ik zou zeggen laat de volgende update maar snel komen.
 
Maakt mij niet uit Dré, de foto's kwamen me bekend voor en op pagina 3 kwam ik dezelfde post tegen. Goed om te horen dat je weer wat meer tijd hebt, ik zou zeggen laat de volgende update maar snel komen.

Inderdaad Swa, ik zal dit topic op pagina 3 deleten, dan kan Dré verder werken op zijn nieuwe topic ;)
 
Swa, leuk dat je terug bent om ons te vergasten met je kunne.

Erik.
 
Ere wie ere toekomt Erik, het is een post van André.

Ik bedoelde de juiste, maar typte een andere naam.
Als er zoveel topics zijn (en gelukkig maar) dan vergist een mens zich al eens.
André, doe zo verder, bedoelde ik dus. :) :)

Erik.
 
Aha , een Stug..... één van de lekkerste en met een laagje PE erop, mmmmmmmmm, lekker !!!!
 
Zo rijden kan hij al :laugh:

0026a.jpg

Van de tracks ben ik nog niet zeker misschien dat ik deze nog vervang door ostketten 8)

Cheers,
André
 
Ondertussen zijn we met het fun werk begonnen, het slopen :P

0018a.jpg

cheers,
André
 
Grote werken Dre, dat wordt weer interessant.
 
Oeps. Wat ga je doen dan? Een ander model van maken? Of vervangen voor pe of iets dergelijks??? Is wel even schrikken hoor.
 
He,he,he, is dit Pe? Okee, ik dacht dat dat altijd van messing kleur was?
Weer wat geleerd. :)
 
Buiten dat ik je een beetje loop te dollen met mijn opmerking hoef PE niet altijd een messing kleur te hebben, je heb ze ook in een zilver/aluminium kleur.

Maar hier gaat het om een ingescant vel PE van de leverancier denk ik.

Ron
 
Inderdaad Ron de foto's zijn van de fabrikant.

Voor een update zullen jullie even moet wachten want ik heb hem terug ik de rek moeten gooien. ;)
Er is onverwacht iets tussen gekomen waardoor ik deze even moet stoppen maar hij gaat zeker terug komen 8)

cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan