Hoofdsponsor

1/72 A7V Sturmpantzer [!]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Christophe

Guest
Ik ben begonnen aan deze kit. De bedoeling is om vooral de verftechnieken onder deknie te krijgen. Ik heb op het internet een "how to build" gevonden en uitleg geeft over een paar foutjes in de kit. http://www.landships.freeservers.com/emhar_a7v.htm

Volgens wat ik gelezen heb is er nog maar één orginele A7V en die staat in Australië. Ik wil mijn model dan ook zo uitvoeren, namelijk de "506 Mephisto".





Dit zijn foto's van de A7V die in Australië staat.







 
Benieuwd wat je hiervan gaat maken. Wel weinig onderdelen, maar dat hoeft de lol niet te drukken.
 
cool :) ik heb net zoiets gekocht in 1/35.
 
Een cool model echt iets waar je eens kan op uitleven
en van bij leren
 
Al die boutjes zijn zeer interressant om te pinwashen en te beroesten.....Woeha !!! laat je maar een keer gaan !!!!!
 
Dat is de bedoeling. De kit op zich is niet indrukwekkend maar ideaal om te verweren en washen enz.....

@Tomas: Ik wist niet dat de A7V ook op 1/35 te verkrijgen was. Ga zeker eens kijken op die "How to build" site.
 
Christophe, site staat al bij mijn favorieten ;)
 
Een rijdende bunker. Héél speciaal. De foto's van "the real thing" geven je vast heel wat inspiratie om je kwa paintjob uit te leven.
Veel succes ermee. Ik blijf deze zeker volgen.

Heligroeten,

Nick
 
Hij steekt in elkaar. Nu eerst een primerlaagje en die open naden nog dicht maken.







 
Deze dingen doen me altijd denken aan stekelvarkens :) Geinig ding... hoe groot is die ?
 
100 mm x 45 mm x 50 mm hoog. Een klein stekelvarken dus:P
 
Wil niet stoefen maar heb ooit met dit model de Flanders Contest gewonnen in Wieze. In feite is dit het model waar ik tot nu toe de meeste prijzen met behaald heb.
Beetje energie in steken en een goede paintjob en alles komt in orde.
 
Erwin, heb je hier misschien nog een fotootje van, ben wel benieuwd. Was dit ook op schaal 1/72?
 
Dit moet nogal een monster geweest zijn om tegen te komen...
Mooi modelletje trouwens ;)
 
Als je dat vergelijkt met de tanks van nu ! tja......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan