Hoofdsponsor

1/200 SSBN Andrew Jackson (Revell 1/200) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
706
deze doos heb ik gekocht op de beurs in hoboken,het is een opengevouwd model met
interieurop schaal 1:200 ste welke 63 cm gaat worden.deze uss andrew jackson van de
lafayette-klasse werd in gebruik genomen op 3 juli 1963.aan boord onder andere 16 polaris
raketten met een rijkwijdte van 4000 km.15300 pk ,snelheid 30 knopen,duikdiepte 300 meter,tot later bij de updates

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er weer een mooie kit uit yvan lekker veel kleine stukjes . veel plezier met het bouwen
 
Mooi project yvan, veel plezier ermee, natuurlijk volgen we deze op, in stilte.
 
Deze ligt hier in mijn stock (te rotten als het ware). Mocht er iemand interesse hebben om hem over te nemen?

Yvan, als je zoals gebruikelijk aan de slag gaat, dan wordt dit weerom een juweeltje. Daar ben ik zeker van.
 
Mooi hoor. Ben benieuwd naar wat je hiervan gaat maken. Ga je deze ook verweren?

[mod]zou je de topic titel willen veranderen? bijvoorbeeld in de naam van het schip? Anders hebben we alleen maar de titel scheepvaar van jou en dat is erg verwarrend. [mod] modelengeneer.
 
okee rik ,zal de naam veranderen.deze duikboot word zeker verweerd rik,binnen en buitenzijde tis tenslotte wat nostalgie hee
 
Hey Yvan,

Ik ben zo vrij geweest om de titel aan te passen, ook bij de Landing Craft, en daar heb ik de ontbrekende foto's terug geplaatst.

Groeten

"Wet Sellery"
 
merci pascal of moet ik zeggen pc dokter
 


al veel snij en schuurwerk gehad,aan de binnenzijde veel detail zoals je kunt zien,denk wel da ik die carnavaleske kleuren ni ga volgen voor het binnenwerk,tot later
 
Mooi alles gebeurt, dank je wel. :)

Verder flink schip zo te zien.
 
Eigenlijk is dit een klassieker. Deze kit heb ik ooit eens in een zeer ver verleden gebouwd (in mijn (jeugd). Heel leuk om deze kit weer eens voorbij te zien komen. Ik kan mij nog herinneren dat de romp helften toen bij mijn kit erg slecht op elkaar pasten. Maar dat hoeft niet bij jou het geval te zijn uiteraard. Heel veel plezier ermee.

Ron.
 
het eerste compartiment is klaar+ de toren met periscoophouders,voor de binnenwand heb ik oker gekozen inipv hemelsblauw
 
hoi yvan dat ziet er al goed uit . en je schilderwerk is weer om je vingers van aftelikken . ik blijf je zeker volgen
 
dit is het compartiment van de keuken,eetzaal en nog een slaapzaal,er komt wel nog een verdieping bovenop,tot later
 
knap yvan en het gaat ook vlotjes vooruit zie ik . bouw rustig op u gemakske voort want het is weer een pareltje in wording
 
ik doe voort aan een zomers tempo
 
-foto- knap yvan want het is best wel veel priegel en schilder werk 8)

het gaat goed zo en ziet er prachtig uit ;)
 
Yvan,

zijn die kleuren los uit de pols/hoofd gekozen, of baseer je je ergens op ? Ik vind het anders wel geslaagd.
 
kleuren zijn mijn eigen gevoel,want de kleuren die ik zou moeten volgen,de doos is zeker 20 jaar oud,zijn karnavalesk
 
Amai, Yvan, je gaat er weer goed tegenaan. Aan dit tempo zit je straks zonder bouwdozen en moet je weer op jacht.
Mooi model, werkelijk iets speciaals dat je niet veel ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan