Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SSBN Andrew Jackson (Revell 1/200) [DONE]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 36

Discussie: SSBN Andrew Jackson (Revell 1/200) [DONE]

Standaard SSBN Andrew Jackson (Revell 1/200) [DONE]

deze doos heb ik gekocht op de beurs in hoboken,het is een opengevouwd model met
    interieurop schaal 1:200 ste welke 63 cm gaat worden.deze uss andrew jackson van de
    lafayette-klasse werd in gebruik genomen op 3 juli 1963.aan boord onder andere 16 polaris
    raketten met een rijkwijdte van 4000 km.15300 pk ,snelheid 30 knopen,duikdiepte 300 meter,tot later bij de updates

Laatst gewijzigd door wet sellery; 04-05-10 om 06:11

Standaard

ziet er weer een mooie kit uit yvan lekker veel kleine stukjes . veel plezier met het bouwen

Standaard

Mooi project yvan, veel plezier ermee, natuurlijk volgen we deze op, in stilte.
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Deze ligt hier in mijn stock (te rotten als het ware). Mocht er iemand interesse hebben om hem over te nemen?

Yvan, als je zoals gebruikelijk aan de slag gaat, dan wordt dit weerom een juweeltje. Daar ben ik zeker van.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Mooi hoor. Ben benieuwd naar wat je hiervan gaat maken. Ga je deze ook verweren?

[mod]zou je de topic titel willen veranderen? bijvoorbeeld in de naam van het schip? Anders hebben we alleen maar de titel scheepvaar van jou en dat is erg verwarrend. [mod] modelengeneer.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

okee rik ,zal de naam veranderen.deze duikboot word zeker verweerd rik,binnen en buitenzijde tis tenslotte wat nostalgie hee

Standaard

Hey Yvan,

Ik ben zo vrij geweest om de titel aan te passen, ook bij de Landing Craft, en daar heb ik de ontbrekende foto's terug geplaatst.

Groeten

"Wet Sellery"

Standaard

merci pascal of moet ik zeggen pc dokter

Standaard

al veel snij en schuurwerk gehad,aan de binnenzijde veel detail zoals je kunt zien,denk wel da ik die carnavaleske kleuren ni ga volgen voor het binnenwerk,tot later

Standaard

Mooi alles gebeurt, dank je wel.

Verder flink schip zo te zien.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Eigenlijk is dit een klassieker. Deze kit heb ik ooit eens in een zeer ver verleden gebouwd (in mijn (jeugd). Heel leuk om deze kit weer eens voorbij te zien komen. Ik kan mij nog herinneren dat de romp helften toen bij mijn kit erg slecht op elkaar pasten. Maar dat hoeft niet bij jou het geval te zijn uiteraard. Heel veel plezier ermee.

Ron.

Standaard

het eerste compartiment is klaar+ de toren met periscoophouders,voor de binnenwand heb ik oker gekozen inipv hemelsblauw

Standaard

hoi yvan dat ziet er al goed uit . en je schilderwerk is weer om je vingers van aftelikken . ik blijf je zeker volgen

Standaard

dit is het compartiment van de keuken,eetzaal en nog een slaapzaal,er komt wel nog een verdieping bovenop,tot later

Standaard

knap yvan en het gaat ook vlotjes vooruit zie ik . bouw rustig op u gemakske voort want het is weer een pareltje in wording

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten