Hoofdsponsor

1/16 Dieter 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is inderdaad een gietkanaaltje. Had de spade op een paar lollystokjes gezet.
 
wat kleine aanpassingen.
Kraagje en foliagestrapjes.

DUB nog. maar hoe leuk of onzinnig zou het zijn een dogtag over zijn vest te laten schitteren.

ik zeg het eigenlijk al...

not done, maar voor een keertje...

DSCF0048.jpg

DSCF0045.jpg

DSCF0044.jpg

DSCF0043.jpg
 
Uhhh ik weet niet eens of die duitsers een dogtag droegen? maar zo ja, waarom niet, het is weer eens wat anders, het is jouw figuur en laat iemand maar aantonen dat het niet kan
 
Duitsers droegen een ovaal tagje, het zou wel schitteren in de zon. Daarom niet.
 
Was vanavond nog even zoet met een straffe klus...de MG-belt.
Heb ook hier een voorkeur voor fimo.
Aan de achterkant een oogje gemaakt met een haakje zodat de belt altijd los kan, moet hem ook nog bewerken.
Gietsel mg en bipod zijn trouwens goed gelukt.

DSCF0059.jpg

Daar istie :) de dogtag!

DSCF0057.jpg

DSCF0056.jpg

DSCF0053.jpg

DSCF0052.jpg

DSCF0050.jpg
 
dit is trouwens best grappig :-)

als je kan stereokijken, kan je zo diepte in je plaatje suggereren.

DSCF0050.jpgDSCF0050.jpg
 
DSCF0037.jpgDSCF0039-2.jpg

ook grappig.
wanneer je de picture 'pakt' , links en rechts de twee feitelijke plaatjes afsluiten met je handen en naar de middelste kijken.

door je ogen bedrogen, wie kent het niet....
 
haren bijgewerkt,riem gasmasker en de broodzak.
DSCF0068.jpg

DSCF0074.jpg

DSCF0066.jpg

DSCF0063.jpg
 
Wat een mooi resultaat Rene, die rechtermouw bij de hand is zo overtuigend man ! Ook de MG42 hangt met vol gewicht op z'n schouder. Dan ook nog die gevulde ruimte op z'n achterwerk...
 
knap werk Rene, als je het even mooi kan schilderen als dat je het kan sculpen gaan we hier een prachtmodel te zien krijgen :-)
 
Ha, dank je Guy!
ga er ook geen gekke dingen meer mee doen, komt op het sokkeltje dat je ziet ( pennenbakje V&D), klein beetje gras en zijn helm op de grond.
Denk dat ik wel zijn broek grijs/groen houdt als contrast voor de Tarnjacke ( herfst).
zullen hem spoedig eens gaan gronden en de oneffenheden bezien.
 
ga ik proberen Davy. Ben wel op zoek naar een evenwicht waarbij ik er eentje telkens verf en een ander sculpt, 't is erg intensief zo, bezig zijn met éen ding.
 
Petje af hoor, wou dat ik het kon -foto-
 
Ik vind dit H ! E ! F ! T ! I ! G !
 
zeg der staan uitroeptekens tussen uw letters, is dat normaal ? ;-)

Heftig inderdaad, gaat ruige vent worden !
 
pffff Guy...en ik weet dat ik de rest van mijn leven de hobbykamer onder de fimoklonten, resinresten en opengeslagen boekjes heb liggen.

Het is namelijk zo leuk om te doen!

ik wil nog zo veel maken, zag op PF een mooie Japanner...

een stapje verder door wat meer spieren en anatomie te laten zien ben ik nog niet echt klaar voor maar denk er wel aan voor mijn volgende.

Rene
 
Holte onder de riem op de rustpunten riem uitgefreesd en de riem ingekort.

DSCF0088.jpg

DSCF0089.jpg

DSCF0090.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan