Hoofdsponsor

1/72 Mark IV [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om nog eens iets te zeggen over die mattigheid van je verf. In het echt is een tank eigenlijk niet mat, want er zit altijd een soort schijn (glans) op. Toch bij de oude panzers.
Moderne tanks zijn iets anders omdat RAL-verven gebruikt worden en die zij naar mijn bescheiden menig veel matter dan die oude.
 
DJs, bedankt voor dit mooie overzicht. Voor mijn volgend model ga ik dit zeker volgen.

Bedankt voor de tip Famo, ga ik rekening mee houden. ik had gedacht om over alles een satijnvernis te spuiten. Zo is het niet te mat. Goed idee of niet?
Ik ben begonnen aan de dio waar de tank op staat dus binnenkort zal ik een paar foto's posten.
 
Bedankt DJs, dit is een mooi overzicht. Ga ik zeker volgen voor mijn volgend model.

Famo, badankt voor de tip. Ga ik rekening mee houden. Ik ben begonnen aan de dio waar de tank in komt dus binnenkort zal ik een paar foto's posten.
 
Mooie foto's Ratticus, die ga ik zeker nog kunnen gebruiken. Staat deze tank ergens in een museum hier in België? Dan ga ik daar zeker eens naartoe.

In de titel staat Belgian War Museum :)
http://www.klm-mra.be/klm-new/
Het Oorlogsmuseum te Brussel, GRATIS inkom en parking vlak voor de deur bijna (gratis).

Enorm veel te zien zoals je op mijn fotosite kan zien.
Zeker de moeite waard en reken maar een deftige halve dag om alles goed te zien.
Een mooie interessante shop is er ook aan en een klassieke kantine.
Op de openinsuren letten, de security zet enorm veel druk om je buiten te krijgen :)
Het echte bootgedeelte was gesloten toen :/
Aanrader voor iedereen btw !!!
 
Ik heb dezelfde uitleg als Famo hierboven reeds goed beschreef, info die je kan meenemen naar je volgende model.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan