Hoofdsponsor

1/35 LCM 3 Landing Craft (Italeri) 1/35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
706
lcm 3 landing craft





 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie een kruisje yvan. en geen foto .

maar had je foto gisteren al wel in de fotoalbum bekeken en het ziet er een mooie start uit.

kun je proberen om de foto hier ook te krijgen dat leest en kijkt makelijker voor ons.
 
Inderdaad yvan .........alleen maar een kruisje.........wat heb je verkeert gedaan...maatje..:(:(:(
 
tlukt nog altijd ni om fotos bij te voegen,jammer
 
Hoe kan dat nu Yvan, heb je text doorlopen hoe je foto's moet toevoegen??????
 
ja dirk kheb da gelezen,iemand zal me toch moeten helpen denk ik,kben hier nogthans graag op deze site
 
Maar we zijn hier om je te helpen, vraag er maar op los, weet me te zeggen wanneer we aan de slag gaan ;)
 

tis gelukt merci dirk,dit is een model van tamiya,van dit type boot werden er 8000 gemaakt op de vosper scheepswerf in portsmouth,de meeste werden opgekocht door het leger van malleisie
 
:wacko: wauw yvan je hebt het echt wel in de vingers 8)

wat is dat mooi man . laat maar komen die schepen dit zie ik echt wel graag hoor :)
 
Ja goed zo yvan, laat nu maar de andere topics en fotos komen he ;)
We zijn benieuwd hoor.
 
scheepvaart

lcm 3 landing craft van italeri update 15-04-2010
 
hoi yvan het ziet er weer goed uit .

ik weet dat er 2 veschillende landings boten waren 1 voor infantry en 1 voor voertuigen

om welk soort gaat het hier want aan de letters en nr kan ik niet aan uit
 
er zijn 3 crew members en 6 soldaten bij van het 29th us infantry division,er werd ook materiaal meegenomen aan boord tot 30 ton .van de lcm 3 werden er vanaf 1942 tot het einde van de oorlog 8000 exemplaren gemaakt op diverse amerikaanse scheepswerven
 
Een mooi begin weer.

[mod] ik heb je berichten even samengevoegd, blijft alles netjes bij elkaar. [mod] modelengeneer.
 
yvan is het niet beter om hier en daar een beetje uitleg bij te schrijven zodat de mensen kunnen zien welke materialen je gebruikt, hoe je alles in elkaar steekt, welke verf, lijm, schuurpapier enz enz enz ....
Een foto alleen is een beetje droog, vind ik.
 
in deze kit van italeri schrijft men kleuren voor van model master,ik doe het met mijn tamiya kleuren,het panel is in midden grijs,over het roer komt nog een licht eiken olie,het dek is gespoten in midden grijs en daarop red hull
 
Hey, :)

Yvan, dat ziet er heel erg goed uit man, volg in stilte.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan