Hoofdsponsor

1/35 M998 hmmwv [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erwin, een meer dan geslaagd diorama is dit. Ik wou es weten of je er een figuurtje bij gaat plaatsen ?
 
Hey E, :)

Jawade man, da's schoon geworden. 8)8)8), leg de foto erbij zodat het altijd een goede vergelijk is.
Volgens dat ik mij de foto kan herinneren staat er geen figuurtje bij, de 'jeep' rijdt door de woestijn. :wub:
Prachtig werk.8);)
 
Nu niet voor het één of het ander, maar zo afgewerkt is het wel een hemelsbreed verschil dan met de oorspronkelijk versie voordat ge hem uit elkaar haalde.
 
Laatste update voor de Humvee en zijn trailer.
Ik beschouw het dio als afgewerkt en het zal zo maar verder moeten verteerd worden op de beurzen.
Ter herinnering: bij het ombouwen en de presentatie van de Humvee was het van in den beginne de bedoeling om mij te baseren op een foto aangetroffen in een boek over de woestijnoorlog; meer bepaald in wat we nu de eerste Golf oorlog noemen. Eenheden uit de USA en uit Europa werden toen met grote spoed naar het Midden-Oosten overgebracht om de troepen van Saddam Hoessein het hoofd te bieden.
Ik koos hierbij een foto van een Humvee en zijn aanhangwagen; wetende dat ik een Humvee kon ombouwen. Aanvankelijk gebruikte ik een gewone aanhangwagen maar uiteindelijk vond ik het geschikte type in mijn stock en werd deze omgebouwd.
Het model wordt gepresenteerd op zand afkomstig uit Quatar, dus uit de Golf en kan niet zo veel verschillen van dit in de Golf.
Op de achtergrond foto is duidelijk zichtbaar dat een zandstorm op komst is. Beide voertuigen werden nog niet herspoten in zandkleuren.












Ik hoop dat jullie het goed vinden. De antennes heebn de juiste lengte in vergelijking met het voertuig op de foto. De lichtblauwe bollen bovenaan zijn te zien op kleurenfoto's van andere voertuigen uit die periode en zullen dus wel overeenkomen.

Enjoy.
 
een meester werkje erwin.

het camuflage net maakt het helemaal af .

dit is weer een prijsbeest
 
Zeer mooi geworden mijn complimenten hoor, proficiat.

Kun je mij een paar mooie foto's bezorgen om bij afgewerkte modellen te plaatsen, dank u
 
Weer een zeer net resultaat Erwin.
 
Zoals voordien al gezegd : tis in orde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan