Hoofdsponsor

1/35 Tiger René Rusland [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om eens terug te keren op die verwering van je model René, je kan altijd zeggen dat het een tiger is die de slag van Kursk meegevochten heeft en dan steeds verder gevochten heeft op zijn terugtocht tot in Berlijn :dry:. Dan kan je wel zo'n resultaat bekomen denk ik :). Maar dat ter zijde.
Laat het ons zo stellen wij tankbouwers doen net hetzelfde als autobouwers : " We tunen ze" :laugh:
 
Knappe technieken die je hebt toegepast Rene. Het is echt gedurfd
Heb ook wel een beetje de neiging om te zeggen dat het er een beetje over is.
Maar dat is natuurlijk elk zijn goesting. Ik zou met deze techniek meer geopteerd
hebben voor een white wash.
Ik wil daarmee zeker niet zeggen dat het niet mooi is integendeel.
Blijf zeker volgen
 
From Dusk Till Dawn is er ook compleet over als film, maar het is wel een meesterwerk, lol. Ik denk dat Rene met z'n gesleutel aan deze Tiger een hoop heeft opgestoken van verweringstechnieken en deze zal aanwenden in de toekomst om ons aardig te verrassen.
 
ik heb geen commentaar, ik vind dit zelfs prachtig. En naar mijn gevoel erg realistisch zelfs, als ik zie hoe het WERKmateriaal er bij ons uitziet na een jaar of twee kan ik me perfect inbeelden dat een tank er zo uitziet na een jaartje zware gevechten :)
 
Jongens,

bedankt.
Moet zeggen dat ik meer dan gefascineerd naar de chips van een hijskraan kijk, met zijn glimmende hydraulisch aangedreven stuk staal. Prachtig, dat contrast, dat zit inderdaad ook in 'From dusk till dawn'.
Het eerste deel denk je een geweldige detective te zien die opeens omslaat, aanrader :8

Wil hem toch echt wat rustiek wegzetten, niet te groot allemaal. Begroeid met wat fijne klimop, deels weggezakt in een watertje/moeras.
Een beetje poëtisch...
Heel misschien laat ik er nog een 'graf'rover op klimmen.

De tweede ongeloofwaardigheid die ik erin breng ontzenuwt dan de eerste, maar dan is de vraag waaróm die Tiger zo lang afgelegen in een moerasje stond en met rust gelaten werd.

heb aan een diorama met als titel; 'Panzerschreck?' gedacht.
-Baasje staat iets verderop, hondje komt met granaat in zijn bek door een hoge heg naar hem toe. Baasje is dan die Fransman die bij de Tamiya Churchilltank zit, met opgeheven armen gesticulerend van 'neen, neen'

- ik sculpteer Kuifje en Bobby erbij en noem het dio ; 'Kuifje in Kursk'

- weer terug in de tijd waar de Tiger hoorde: een wijzende boze Oberst die een onderhoudsman aanspoort de tank te sprayen ( is dan al een laagje gedaan)

- hoe langer ik hierzo zit te schrijven,...toch een setting in Kursk, commander in de turret en wat communicatie op de voorgrond.

René
 
From Dusk Till Dawn is er ook compleet over als film, maar het is wel een meesterwerk, ...

Even off topic : Das wel de beste film van en met Tarantino vind ik, en een zeer goeie cast op de koop toe.
We got white poussies, we got brown poussies , we got....... gewoon te gek !!!!
 
Wil hem toch echt wat rustiek wegzetten, niet te groot allemaal. Begroeid met wat fijne klimop, deels weggezakt in een watertje/moeras.
Een beetje poëtisch...
Heel misschien laat ik er nog een 'graf'rover op klimmen.

René

schitterend idee :)
 
Hier iets om een vergelijking mee te maken, wat de beschadigingen betreft !!!!!



Als goed kijkt zie je dat alles eraf geschoten is dat er enigzins maar kan afgeschoten worden. Enne ,ge zou voor minder een beetje "groggy" zijn denk ik en een beetje doof ook !
En achteraan een goed gevulde broek ! :8

bron: Tigers I , on the eastern front
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan