Hoofdsponsor

1/35 SFH 18 met transportwagen. (Dragon) [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strak werk, G. En de gemaakte aanpassing goed gelukt.
 
Dank jullie heren, momenteel ben ik druk bezig met de transportwagen. Binnenkort wil ik foto's toevoegen en dan kan er weer geschilderd worden met de luchtspoit !
 
Danke mannen !

Het kanon komt in transportpositie Tom. Over welk onderdeel heb je het juist wanneer je over buizen spreekt ? Bedoel je de kokers voor elevatie van de loop die ik reeds gebouwd heb ? Ik pas in elk geval op m'n tellen bij het hanteren van het plan, want dat trekt werkelijk op geen fluit. Heb je 'n foto van jouw exemplaar ?


GUnit nu pas gezien ( was toen een tijdje niet op het form )

heb hier nog twee foto's van toen ik hem gemaakt heb in dio:

attachment.jpg

attachment.jpg

het waren inderdaad die kokers

tom
 
Bedankt voor de mooie foto's Tom, ondertussen heb ik me voorgenomen om de SFH in vuurpositie te brengen. Binnenkort update van de limber.
 
Geen grote manoeuvres hier maar gewoon een teken van leven...

De transportwagen is bijna klaar, op enkele prutskes na :

21-9.jpg

G.
 
netjes , maar dat zijn we eigenlijk gewoon van jou ;)
 
Yo Guy,

...tijdje niet gepasseerd hier...en nog steeds even gedreven aan het bouwen hier zie ik.....goedgekeurd....verder doen zo...;-)

Greetz Nico
 
Yo Guy,

...tijdje niet gepasseerd hier...en nog steeds even gedreven aan het bouwen hier zie ik.....goedgekeurd....verder doen zo...;-)

Greetz Nico

Jup Nico, dit is het eerste van een paar inhaalmanoeuvres die ik aan het maken ben, ik begin niet aan andere zaken voor deze projecten af zijn.
 
Mooi werk Gey.
Zal ook weer een toppertje worden als hij klaar is.
 
Tx Camaro69 !

De transportwagen is zo goed als klaar voor het ontvettend badje. Er zijn immers maar amper referenties te vinden van deze kar, terwijl het artilleriestuk zelf in veel walkarounds terug te vinden is...

Hier en daar moesten nog naden gevuld worden, werden er nog wat plastic delen zoals haken vervangen door overschotjes van het pe raam...

22-8.jpg

G.
 
Hoe ziet dat ontvettend badje eruit? (welk product)
Laat je het weken of was je het af met een spons ofzo?
 
Camaro, als ik dit met een spons zou afwassen staat er niks meer overeind. Ik vul een tupperware doos met koud water waar ik een beetje Dreft bij doe, iets ontvettends dus. Hier leg ik de onderdelen in, heel voorzichtig zonder risico op brokken ! Na een paar uurtjes laat ik er een zacht straaltje water over lopen.

Zo ziet het karretje eruit met wat tijdelijke Blue tack bevestiging :

23-6.jpg

24-5.jpg
 
Da's weeral prachtig hé !

Da kettinkske, dient dat om rond Uw nek te hangen, Guy ? :laugh::laugh::laugh:
Of is het deel van het paardengespan ?

Alvast zeer mooi.

Groeten Rik
 
Nee hoor Rik, het is een kettinkje waar ik desgevallend nog gebruik kan maken om de boel wat aan te kleden.
 
Hey,

Guy jongen, ge zijt hier weer aan het toveren, gewoon prachtig man ;)
 
Prachtig karretje dat je hier hebt, en met slijtage aan de wielen.
Geeft altijd wel een gebruikte indruk zo.
 
guy , knap gedaan , en zoals we al gewoon zijn van u net gewerkt , mooi van details

tom
 
Danke schön ! Ik ben bezig geweest met het vastzetten van enkele fragiele onderdelen, zoals een fijn draaiwieltje, en een opengeklapt opstapje voor de richter. Ook vooraan de slede werden nog een paar plaatjes en haakjes gemonteerd.

25-8.jpg

Morgen wil ik het richttoestel assembleren. Wordt weer leuk met die vage plannen, gelukkig kan ik enkele foto's raadplegen...en dan is deze calvarie voorbij !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan