Hoofdsponsor

1/35 SFH 18 met transportwagen. (Dragon) [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er weer heel knap uit Guy.
Zo te zien aan al de foute nummering is het niet echt een smart kit
maar moet ge uw koppeke er bij houden.
 
De kit is niet zo smart als ze pretenderen, maar de bouwer z'n kopke moet er wel smart bij wezen, zouden ze dan dat bedoeld hebben ?
 
De kanonnen hebben meestal een ingewikkeld bouwplan Guy.
Mogelijk dat ze daar ook fouten maken.
Maar wat anders.....

..die onderste foto is geniaal genomen!
Die zou ik zó uitvergroot in mijn woonst willen :)

groeten,

René
 
Naar aanleiding van de poll die ik recentelijk deed :

opgelet allergiepatiënten onder ons, ik haal een oud topic vanuit de krochten van ons forum.

Binnenkort volgt hier de volgende update.

Vriendelijke groet van GUnit.
 
Ik heb intussen het draadje eens doorlopen, blijkbaar heb ik dit over het hoofd gezien de voorbije maanden.

In ieder geval zijt ge weer heel goe bezig !

Als je je wielen verweerd zoals op je foto waar het stuk door de Russische modder wordt getrokken zul je niet veel scalpel nodig hebben, wel veel plaaster, verf en pigmentpoeders ! :$:$

Ik blijf dit volgen.

Groeten Rik
 
Laat maar komen dan :laugh:
200px-Russian_gas_mask_%D0%9F%D0%9C%D0%9A-2.jpg
 
Waar is die SFH 18 met transportwagen. :laugh: :laugh:

stofwolk.jpg
 
Ik heb die vreselijke niesbuien er graag voor over :D
 
juist eens je topic doorlopen , word een mooi SFH18.

heb deze al een ook al gemaakt van dragon , een prachtig doos
pas wel op bij de samen bouw met de bijgeleverde buizen
als je te werk gaat volgens het plan zal je merken dat je de kanon niet zal kunnen bewegen
tis al een hele tijd geleden dat ik die gemaakt heb maar denk dat je eerst de twee dingen met buizen maakt voor je verder doet
kijk allezins eens goed voor je aan dit onderdeel begint of je komt echter heel verkeert uit

tom
 
Danke mannen !

Het kanon komt in transportpositie Tom. Over welk onderdeel heb je het juist wanneer je over buizen spreekt ? Bedoel je de kokers voor elevatie van de loop die ik reeds gebouwd heb ? Ik pas in elk geval op m'n tellen bij het hanteren van het plan, want dat trekt werkelijk op geen fluit. Heb je 'n foto van jouw exemplaar ?
 
Ben benieuwd G. Maar het zal zeker weer iets schoon worden.
 
Een kleine stand van zaken...

Het subonderdeel waar de slede met loop op gemonteerd gaat worden, is zo goed als gereed (enkel dankzij de macro opnames nog eens een paar gietnaadjes tussen de boutjes teisteren).


SDC10881.jpg


De spades zijn ook voor 99% klaar. Ik heb opgemerkt in mijn referenties dat er meerdere versies van mogelijk zijn, met kleine verschillen.
Voor het overige werden er lasnaden aangebracht, voegde ik photo edched draaihendeltjes toe waarvan ik de platte handgreepjes verving door ronde rodjes.


SDC10882.jpg


SDC10890.jpg
 
Cool werk Guy.

Dit wordt weer een prachtstukje modelbouw

Succes
Martin
 
Prachtig werk dat je hier weer aan het neerzetten bent.
En dat moet ik onthouden van die zwarte achtergrond,dat komt je fotos ten goede.

Mark
 
Dat ziet er niet verkeerd uit.
Kleine aanpassingen doen toch veel.
 
Dank jullie heren.

Een kleintje, zijnde de linker arm van het kanon in progress (het plastic is nog steeds grijs, wellicht een gril van het licht) :

SDC10913.jpg

De Opti Visor is een onmisbare hulp geworden, ik had hem beter veel vroeger aangeschaft.
 
Weer een degelijk stukje werk GUnit en wat de Optivisor betreft daar denk ik precies hetzelfde over want ik wilde er ook nooit aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan