Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Century Radikal G20 [DONE] - Pagina 7
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 97 van 97

Discussie: Century Radikal G20 [DONE]

Standaard

Schitterend vliegweer en een zender die in reparatie is... je zou voor minder onvriendelijke woorden uitbraken. Maar gelukkig heeft de service van Robbe ervoor gezorgd dat de FX-40 netjes voor het weekend terug werd afgeleverd, volledig nagekeken en hersteld. Ook het aanraakscherm is vervangen. En dat allemaal graties en voor niks. Dikke pluimen en lof voor de services van Heli-Tempel en Robbe-Duitsland.

Ook de service van Century-Duitsland is gewoonweg fantastisch. Toen ik vroeg om mij een upgrade te leveren van de tailpitchplate kreeg ik een weekje later gewoonweg een pakketje met daarin alle onderdelen die ondertussen door Century zijn ge-upgraded.

Het vertrouwen dat je als klant stelt wordt tegenwoordig door de invoerders gewardeerd door een meer dan perfecte service.

Om de nieuwe onderdelen te monteren moet de Radikal helaas zowat tot op de grond worden ontmanteld en daar heb ik nu helemaal geen zin in. 'k Wil ermee vliegen...
    En het voorbije weekend is dat dan ook gebeurd...

Standaard Vliegen met de Radikal

Voor de maiden nog enkele statische foto's maken...

Voorzichtig met de pattins van de grond.

De motor draait rijk en stroef. Hopelijk komt hij gauw los.
    Nog een beetje bijtrimmen en voorzichtig een eerste rondvluchtje.

't Zijn echte topdagen om onze machienes te fotograferen bij een nagenoeg perfect blauwe achtergrond... dus een beetje hoogte winnen en plaatjes schieten.

Na een geslaagde maiden wordt de Radikal binnen getaxied.

Standaard Einde bouwverslag

Na de maiden van de Radikal zit ook het bouwverslag er op.

Thx aan iedereen die het heeft gevolgd en ne grote mercie aan iedereen die gereageerd heeft.
    Enne, nog nen dikkere mercie aan Guy Vanderschelden voor het in goeie banen leiden van de afstelling van deze machiene.

Heligroeten en tot de volgende...

Nick

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Leuk te horen dat de maiden goed is verlopen Nick.
    Het ziet er een leuk toestel uit om je techniek mee te oefenen.

Ik heb niet gereageerd in je bouwverslag omdat ik er geen bal verstand heb

Nog veel vliegplezier met je Radikal!

Smile Let the beast go !

Ha goed nieuws !
    En, zijn alle storing nu verdwenen ? Hebben ze bij Robbe kunnen zeggen wat nu de uiteindelijk oorzaak was ?

In elk geval dikke proficiat met de maiden !
    Het ziet er een machtig toestel uit !
    Ben je tevreden met het vlieggedrag ? Laat het ons weten, hé !

Groetjes,

Dirk

Standaard

hoi nick dat ziet er weer een geslaagde bouw uit. en ook mooie foto s die er genomen zijn met dit prachtig weer. maar wie loopt er nu nog met een lange broek rond

je zult je op de vlieg schows nu wel gaan amuzeren met al die heli s.

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee l plezier toegewenst en een ongeval vrij vliegjaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amazone
    wie loopt er nu nog met een lange broek rond
    'k Weet, maar 't is ter bescherming van mijn kuiten die het voorbije weekend een beetje te veel van het goeie hebben gehad...

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten