Hoofdsponsor

Anders / onbekend Yamaha Vmax ( Ultra realistic paper crafts) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
tof zo een papieren moto, en zeker betaalbaar :p

Als tussendoortje lijkt het me inderdaad net iets minder geschikt als je kijkt hoelanng je ermee bezig bent geweest he.

Te denken dat dit uit papier gemaakt is, je moet het maar kunnen, bij mij zou hij bij het uitsnijden al de prullenmand ingegaan zijn denk ik :p
 
Ach, ik heb ook 3 keer op het punt gestaan deze te verwijzen naar de kliko!
Maar de aanhouder wint zei mijn opa altijd, dus....:)

Fred
 
Prachtig toch hé, als we met z'n allen een collectie papier/karton modellen hebben moeten we eens de shows afschuimen met een tafeltje vol ermee :D

PS: @Scotty ; je hebt me niets meer laten horen over die bestelling bij GPM, is dat nog doorgegaan ?
 
Prachtig toch hé, als we met z'n allen een collectie papier/karton modellen hebben moeten we eens de shows afschuimen met een tafeltje vol ermee :D

PS: @Scotty ; je hebt me niets meer laten horen over die bestelling bij GPM, is dat nog doorgegaan ?

Is wel een idee voor de ledendag 2011 :P ( 2010 lijkt me te kort bij:O)

Fred
 
Zal ik ondertussen wel proberen een deftige vloot bij te bouwen .... damn, er is een Tjechische (of hoe schrijf je dat) dame op een ander forum die me serieus op ideën brengt ... wat papier modellen betreft natuurlijk hé, wat dacht je anders wel van me, enfin, die bouwt dus papieren modellen aan de hand van plannen die eigenlijk bedoeld zijn voor houtbouw, zo is ze momenteel bezig met de Souverign of the Seas :O
 
Amaai zeg, das pas de moeite Fred.
Knap gedaan man !
 
Tjongejonge zeg..... ben nog steeds zwaar onder de indruk van wat er met "gewoon" papier
gebouwd kan worden :ohmy::ohmy:

En ik had ook dat gevoel dat je zo'n model wel even tussendoor doet... bietje snije, bietje plakke :P

Dit verslag zet me weer op de pootjes en ik ben me er goed bewust van dat dit volwaardige modellen zijn,
die je niet zomaar effe inmekaar flanst !

Nu ik je verslag heb gelezen en heb gezien hoe fraai jouw eerste papiermodel is geworden,
heb ik enkel méér zin gekregen om dit ook eens te gaan doen.
Maar gezien de grote keus aan onderwerpen, zal ik toch 'ns moeten bedenken waar ik dan écht zin in heb....

Vrolijk en printbaar groetje :D
Peter
 
Fred ,


had deze al in stilte mee gevolgd , En je heb hier echt wel veel modelbouw uren ingestoken
de afwerking mag er echt zijn want T'is een meer dan geslaagde bike
en zoveel moois aan details dat je soms zou vergeten dat het om papier modelbouw gaat

knap gedaan

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan