Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Verboden terrein
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25

Discussie: Verboden terrein

Carl56
    Gast

Standaard Verboden terrein

Ik zal dan ook maar eens tonen waar ik heel redelijk wat uren per dag doorbreng.

Ik heb dus met mijn vrouw afgesproken dat dit verboden terrein is voor haar; alhoewel kijken mag, aankomen niet

Nadeel is dan wel dat ik zelf moet stofzuigen, afstoffen en al die dingen die samengaan
    met de 'nieuwe man', maar dat heb ik er wel voor over.

Groetjes

Carl
    Laatst gewijzigd door pantani; 28-02-10 om 21:39

siemenraets
    Gast

Standaard

WOW, mooie werkplek. ziet er echt ideaal uit, zo een eigen kamer, en met een mooi uitzicht.
    en lekker ruim

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

't Lijkt net een dokterscabinet met allerlei flesjes, spuitjes, instrumenten. )

Ik wou dat ik zo'n plekje had.

Droop (die nu stikjaloers is op Carl :p )

Banned

Standaard

Jawel Carl, daar zit je mooi en ook inderdaad met een schitterende view!
    Alhoewel ik niet mag klagen, want ik heb mijn eigen kelder (tiens, ze zeggen altijd dat ik een duiveltje ben, misschien daarom beneden??????)

Standaard

Moet dit nu, ik was al erg jaloers op alle anderen met hun mooie plekkies. Maar dit slaat echt alles. Dat is een echt schitterend plekkie.

Schrijft modelengeneer, die maar eens op zoek gaat naar een andere hobby, boekenlezen of zo. (jaloers)
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht

Schrijft modelengeneer, die maar eens op zoek gaat naar een andere hobby, boekenlezen of zo. (jaloers)
    Naar het schijnt is kantklossen-in-groep ook zeer leuk, Rik.:confused:

Droop

Standaard

Inderdaad een mooi plekje is veel waard als je je project(en) niet telkens moet wegruimen, schade/tijdverlies etc... Ik zal binnenkort ook eens enkel foto's van mijn werf to be posten. Zou niet te lang meer mogen duren voor ze operationeel is.

tot binnenkort

Johan

Standaard

Awel, da noem ik "modelbouwen met stijl"!:p Super!
    Een vraagje: wat is die witte doos met die buis die er langs boven uitkomt in de hoek?
    1. De droogkas van madam? Ah nee, ze mag hier niet meer binnen...:rolleyes:
    2. Uw persoonlijke droogkas? ...hoort bij de "nieuwe man"?
    3.Spuitkabine met afzuiginstallatie? ...In dat geval ben ik ook jaloers want ik deel mijn werkplaats (eigenlijk ons bureau) met mijn vrouw en zij verdraagt geen verfreuk. Dat gebeurt dus BUITEN!:confused:

Ik wens je alleszins vele prettige "werk"uren in je werkplaats!

Frédéric

Carl56
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric Bekijk bericht
    Een vraagje: wat is die witte doos met die buis die er langs boven uitkomt in de hoek?
    Spuitkabine met afzuiginstallatie? ...
    Die spuitcabine was eigenlijk een vraag (lees eis ) van mijn vrouw
    het was dit of.... inderdaad BUITEN (ik bedoel buiten spuiten ).
    Alhoewel als ik met een spuitbus werk is het nog altijd buiten hoor.

En Rik, als de kinderen eenmaal het huis uit zijn, dan komt jou tijd nog wel

Johan , hopelijk komt jouw werkplek vlug in orde!

Droop, dit is de vijver (het gras moet dringend gemaaid worden).

en daar zou ik graag wat boten op rondvaren hebben, alleen als ik die van jou zie
    zie ik het al niet meer zo zitten :mad: .

Groetjes

Carl
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 10-08-08 om 09:03

Standaard

Verdikke Carl, moest ik zo'n vijver hebben dan kwam ik met mijn boten niet meer buiten. Dan vroeg ik zelfs entrégeld voor andere modelschippers. :p

Waarom zou je het niet zien zitten om een bootje te bouwen?
    Als ik naar die kunstwerken van jou kijk, dan zal zo'n bootje zeker geen belemmering zijn. Integendeel!

Droop (die nu ook jaloers is op Carl's vijver.)

Ps: als ik het gras kom afrijden, mag ik daar dan een weekendje komen varen? Hahahaha.

Klein Loewietje
    Gast

Standaard

Carl, zowel je werkplek als je vijver zijn top!
    Dat schreeuwt gewoon om rc-schepen! En beginnen is echt niet moeilijk, zeker niet met jouw ervaring, je kan ofwel statische modellen ombouwen, zoals de Revell Flower-class, ofwel een starteermodel kopen, zoals de Graupner Pollux. En de rest leer je wel 'on the job'!

Greetz, Johan

Carl56
    Gast

Standaard

Johan, nog enkele fotootjes zoals die van Droop in het topic "rc-boten te water" en ik ga overstag
    Bedankt voor de tips ivm met de boten maar ik ben al eens gaan neuzen op de site van Model Slipway,
    en daar staan wel een paar tugs die me aanspreken... daarom mijn vraag aan jou en Droop,
    zijn de modellen van die fabrikant sowieso te hoog gegrepen of indien niet welke model is een beetje
    doenbaar?

Groetjes

Carl

Standaard

Hoi Carl,

een mooie werkstek heb je en die rc boot komt er ook wel.
    Maar je met pinksteren tijd heb kan je eens bij ons in Turnhout tijdens de stadsparkfeesten op zon. en ma. aan de vijver eens komen kijken. De mensen van de club kunnen je opweg helpen.
    Turnhout is niet zo ver van Vlimmeren.
    grtjes John
    -------------

varend schip: löschkreuzer weser
    tri stars sailingboot :p

schip in aan bouw: zee/visarend :eek:

Carl56
    Gast

Standaard

Hallo John,

Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker doen!
    (eigenlijk ben ik trouwens een geboren Turnhoutenaar )

Groetjes

Carl

Standaard

Hoi Carl,

leuk om weten heb net een foto erop geplaatst, mocht je mij dan zien dan kunnen we er misschien aan de tent er een drinken!
    En wat van ideen uit wisselen.
    grtjes John
    -------------

varend schip: löschkreuzer weser
    tri stars sailingboot :p

schip in aan bouw: zee/visarend :eek:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten