Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
mijn prive hoekje
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: mijn prive hoekje

Standaard mijn prive hoekje

hey

ik heb hier al veel toffe plekjes gezien van jullie daarmee kom ik ook even mijn knutselhoekje tonen. momenteel is juist de werktafel operationeel maar de bedoeling is om gans deze kamer in te richten. ben nog volop bezig aan een airbrush plekje volledig met afzuiging en droogkot. ook ben ik nog van plan om legboorden te installeren om afgewerkte modellen te showen.

hobbykamer 003..jpg

hobbykamer 001..jpg

hobbykamer 002..jpg

Standaard

iedereen (her)begint klein é, en op den duur is de ruimte te klein. Stelselmatig bijhalen en bijbouwen ,ik ken da.

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

na veel overleg heb ik eindelijk een kast gekregen van mijn vrouwke.deze kast zal omgebouwd worden tot spuitcabine.

de bedoeling is om hier een functionele spuitcabine van te gaan maken volledig met licht afzuiging en droogkot.ik heb ook een kleine verwarmingselement liggen die ik graag zou inbouwen in mijn droogkot alhoewel ik niet weet of dit echt verstandig is ivm de branveiligheid.

ik hou jullie op de hoogte naarmate de werken vorderen

Standaard

Ziet er een leuk plekje uit.
    En die kast zal zeker bruikbaar zijn.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

vandaag al een beetje verder gewerkt aan mijn spuitcabine oa legboord gemaakt op comfortabele hoogte. lichtje geinstalleerd de compressor een plaats gegeven.nog steeds aan het wachten op mijn setje.

de volledige kast

compressor plaatsje.

spotje.ga nadat de afzuiging is geinstalleerd ook nog een tl lamp gangen

dit is het verwarmertje die ik heb nog niet zeker of ik dit ga installeren.

dit weekend om wat elektrisch materiaal om de elektriciteit verder af te werken (oa schakelaars en stopcontacten)

Standaard

ben uiteraard nog op zoek naar een afzuiging.zou dit werken met een gewone dampkap anders ga ik eens naar de kringloopwinkel kijken.

Standaard

Volgens dat ik weet is een afzuigkap zeker bruikbaar.
    Het voordeel is dat je de filter kan vervangen als dit nodig is.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten