Hoofdsponsor

1/72 M60 A1 With ERA [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
mijn allereerste build na jaren van inactiviteit.
geplaatst in een sobere diorama.
de bedoeling was om hem in een rotsachtige omgeving te plaatsen waar deze Amerikaanse tank tot zijn recht zou komen. de bunker op de achtergrond net onder vuur genomen.

eventuele opmerkingen of tips zijn altijd welkom sinds dit mijn eerste diorama build is


modelbouw 013..jpg

modelbouw 017..jpg

modelbouw 016..jpg
 
Voor een eerste model na lange "stilliging" vind ik dat niet slecht. het is toch op 1/72 é ,als ik mij niet vergis.
Nu, ik kan het niet zo goed zien ,maar je zou eens op je volgend model een pin-wash moeten zetten (als je goesting hebt natuurlijk). Wat je ook eens moet proberen is bij uitlaatroosters of andere roosters, eerst eens zwart spuiten en pas daarna lichtjes overspuiten met je kleur dat je wil. Hier bij je M-60 zou je rooster achteraan eigenlijk meer zwart zijn daar dat dat de uitlaat is .
Indien je niet over een air-brush beschikt , ook eerst zwart schilderen en dan erover drybrushen i.p.v. schilderen anders is je diepte-effect weg.
Het is het proberen waard vind ik , het geeft een totaal ander beeld van je model.
Over je dio zal ik mij niet uitspreken omdat ik dat nooit maak en daaromtrent ook geen tips over kan geven, Een mens kan ook niet alles é :nowink:
 
tnx voor de tips. zoals gezegd not maar recent terug in deze hobby gerold en volop aan het leren. maar ik zal zeker proberen om jullie tips te volgen om wat meer diepgan in het model te krijgen. alvast bedankt jongens
 
Voor je M60 de tips van Famo gebruiken en hier ook een beetje de bouw verslagen volgen
waaruit je veel ideen kan halen en zo kom je er wel.
En wat je dio betreft zou ik het iets kleiner aanpakken zodat de aandacht meer op je tank word gericht
en zo vind ik persoonlijk dat je dan ook meer details er kan in naar voor brengen.
En heb je vragen laat maar komen er zijn hier collega bouwers genoeg die je kunnen helpen
Alvast veel succes en plezier met je volgende projecten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan