Hoofdsponsor

1/35 M1130 Stryker TACP [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Retestrak PE werk Mark, en ik zou er ook zoveel mogelijk opzetten alvorens te gaan spuiten. Enkel net als Ron aangaf goed het spuiten in de gaten houden dat je nog wel alles kunt raken. Anders werken in submontages vrees ik net als met je exaust deflector. Vraagje, waarom vindt je Voyager niet veel? Want ik heb zelf nog 2 sets liggen voor mijn KV 1 en deze zien er zeer netjes uit, en met het bouwplan is ook niets mis mee. Als je daar in tegen eens een plan van Aber bekijkt, denk ik wat hebben ze daar op het fabriek zitten. Ene met wasco die ze een A5 papiertje geven waar hij zijn artistieke gevoelens op uit mag leven.
 
Bedankt.
En ik was ook al aan het denken om sommige zaken te maken spuiten en dan te plaatsen.

Ik heb ook geen idee hoe het komt dat je voyager zo weinig vindt hier.
Misschien komt het dat dit merk niet europees is?
Maar je kan eens een kijkje nemen hier.
http://server4.gs-shop.de/200/cgi-bin/shop.dll?AnbieterID=5135&Seite=frameset.htm&PKEY=3BD7

Als je wil kan je daar bestellen en het afhalen op een beurs waar zij aanwezig zijn.
Ik heb ze al regelmatig gezien op de beurs en ze hebben prachtig matriaal en soms zaken die ik nog niet wist dat ze bestonden vvoor een bepaald model.

Je kan er ook zoeken op trefwoorden.

Mark
 
Spraakverwaring Mark, ik dacht dat je de kwaliteit niet VEEL vond. My mistake, maar bedankt voor de link.
 
Kijk dat gaat er op lijken, maar wat een berg PE komt erop zeg maar wel mooi om te zien.

Ik als ik Voyager nodig heb bestel ik het bij Lucky model com, kost een drol en verzenden is gratis

Ron
 
Spraakverwaring Mark, ik dacht dat je de kwaliteit niet VEEL vond. My mistake, maar bedankt voor de link.

De kwaliteit is goed maar ik gebruik maar één setje van voyager en dat zijn de suspension covers.
De andere setjes zijn van eduard.
En zoals Ron aangeeft je kan ook eens een kijkje nemen bij lucky models dan heb je een grote kans dat het nog gratis verstuurd wordt.

Mark
 
Alloookes...met de prijs dat het koper tegenwoordig staat is dit een extra investering:P

Wel voorzichtig met de rug met al dat metaal.

Ziet er strak uit man !
 
Knap werkje Mark.
Ben stilaan ook PE verslaafd aan het worden.
Maar volgens mij gaat deze kit twee keer zoveel wegen als normaal met al die PE.
En inderdaad, voorzichtig zijn eens er wat ophangt, je plooit of breekt iets voor je er erg in hebt.

Erik.
 
De fotoos bekeken en .....................................................toen werd het hier stil !!!!!
Ik zal kort van stof zijn en alles zeggen : Knap gedaan Markske !!!!!!!! ;)
 
Bedankt voor de mooie woorden.
De PE berg is nog niet aan het slinken.
Heb aan de andere zijde ook de mand voor het matriaal geplaatst.
DSC_6102.jpg
Aan de bovenzijde ook een beetje PE.
DSC_6103.jpg
Ondertussen zijn er nog wat andere onderdelen toegevoegd aan het model.

Mark
 
Ik kan enkel zeggen dat ge goed weg kunt met al dat metaal !
 
Merci en inderdaad het lukt vrij aardig.
Heb een beetje verder gedaan en nu is er niet al te veel pe aan te pas gekomen.
De PE zal voor één van de volgende stappen worden.
DSC_6104.jpg

DSC_6105.jpg

Mark
 
Hij wordt alsmaar indrukwekkender, straks moeten we een zonnebril opzetten om dit topic nog te kunnen bekijken !
 
Awel Markske, een tijd geleden kende ik iemand die dit model gemaakt had zonder PE. Ik moet toch zeggen met de afwerking die je momenteel al gedaan hebt staat jou model er al een serieus eind boven.
mooi mooi mooi
 
Bedankt mannen voor de mooie woorden.
Zelf ben ik ook best tevreden over het resultaat van deze moment.
Ik heb eigenlijk weinig ervaring met het bouwen van voertuigen maar het bevalt me wel goed.
De kans dat er nog gaan volgen is groot natuurlijk maar eerst deze zien af te werken.
k heb een nieuwe antenne basis geplaatst.
DSC_6678.jpg

En de nieuwe houdes voor de jerrycans.
DSC_6679.jpg
Nu ga ik de rest afwerken voor er weer aan PE gedacht wordt en dat wordt dan het begin van de slatarmour.

Mark
 
Niet meer normaal, vliegdingenbouwer begint aan een Stryker en laat een verpletterende indruk na ! Meer Mark, serieus jongen, ge kunt er wat van !
 
Merci begin er vaan te blozen.

Ik heb weer een beetje verder gedaan en het was weer PE tijd.
Ik heb al een paar bevestigings punten geplaatst waar de slat armour aan komt te hangen.
Eerst aan de neus van het voertuig.
BILD0001.jpg

BILD0002.jpg
En aan de rechtse zijde de bovenste punten al gemaakt.
BILD0004.jpg

BILD0005.jpg

Nu de linkse zijde nog aan de boven zijde doen en vervolgens een begin maken van de slats.
Anders kan ik de andere steunen niet plaatszn.
Eens de andere steunen geplaatst zal ik hem moeten spuiten anders geraak ik niet meer overal bij vrees ik.

Mark
 
Ziet er heel indrukwekkend uit Markske. 8)
Ge zult je werk hebben om elk hoekje en kantje te spuiten :))
 
I love it, I love it !!! Al die PE
 
Voor de PE lovers.
Ik heb een start gemaakt aan één deel van de slat armour.
Dit is het deel dat aan de voorste bumper wordt gemonteerd en bestaat uit 32 onderdelen.
Het heeft me dik twee uur gekost om het een beetje naar men zin te krijgen/
Er zijn de gepaste woorden aan te pas gekomen aangezien het plan niet altijd even duidelijk is.
Al een geluk dat ik op fotos kon terugvallen voor het kwaad geschied was:unsure::unsure:


maar genoeg hier over nu het resultaat.
BILD0029.jpg

BILD0030.jpg

Mark(die zich mentaal gaat voorbereiden op de andere stukken)
 
Hm dat is niet het prettigste werkje in PE en mogen de modelbouw goden met je zijn bij de volgende onderdelen.;)

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan