Hoofdsponsor

1/8 Ferrari 126C2 van Promocom group toys, update 281111 [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterende kit seg m m . Wat een knap project . Deze moet zeker opgevolgd worden . Hier leert een mens wat van .
 
Yes !!!!!!!!!!!! DE Ferrari master is back !!!!

Ik vind het geweldig dat we mogen blijven genieten van je fantastische bouwkunsten. Bedankt voor de prachtige update.

Welkom thuis hier bij ons op Modelbouwen@BE.

Groeten

Pascal
 
Jammieeeee , weer mooie update ,, dit staaltje microbuilding , dat weer genieten
 
Dank je Pascal! Ik ben naar BE gevlucht vanwege de "punt-komma politie" op het ons bekende Nederlandse forum met hun "ik ben de baas dus kop dicht" beleid :laugh: Ik hoop dat ik hier asiel krijg. :8

Ik ga trouwens deze kit parallel met de 126C2 bouwen

atlantic10bis.jpg


Dit is een 1:12 model uit het atelier van Christian Gouel (resin, leer, messing) en 1000 klinknageltjes met een diameter van 0,5 mm die op de "vinnen" van de carrosserie moeten worden bevestigd

019.jpg


De kit is in een zeer beperkte oplage gemaakt en ik ben niet de eigenaar maak hem voor iemand. Vanzelfsprekend zal ik een dezer dagen een topic openen.

groet

Ton
 
:P8) man man waar je ze vandaan weet ik niet , schitternd model is dit ..
 
Dom van mij :-) Het is de Bugatti type 57 "Atlantic" 1936

groet

Ton
 
Ik heb ruim een jaar geleden na een hoop gedoe met ontbrekende onderdelen even een pauze ingelast. Ik ben toen gestopt op een moment dat ik zonder al te veel problemen de vervolgfases kon bouwen: ik had geen zin om met problemen te gaan beginnen :tongue:

Ik ga de komende tijd de cockpit afbouwen, motor en monocoque samenvoegen, leidingen aanbrengen en de koelers aan de zijkanten hangen. Het zal niet snel gaan omdat ik tussendoor nog een andere kit ga bouwen.

De update van vandaag gaat over

de tankopbouw

DSC_0783.jpg

hier zijn de rolbeugel en de hoofdsteun geplaatst en wat benzine leidingen en een olietank. Dat groene is volgens mij elektriek.

het dashboard

DSC_0784.jpg

veel lichtjes, knopjes en klokken. Die puntjes bovenaan zijn de wijzers van de klokken

DSC_0785.jpg

Hier is alles in elkaar gezet, wijzertjes waren redelijk gepriegel

DSC_0786.jpg

In hier zit alles op zijn plaats.

Tot de volgende update!

Groet

Ton
 
heb je de ontbrekende onderdelen al terug of ga je zelf fabriceren?
 
Nee peter ik heb geen enkel onderdeel meer gekregen: ik heb bijna alles zelf gemaakt en iemand heeft voor mij de ontbrekende naven gedraaid dus ik heb nu gelukkig alles!

groet

Ton
 
spijtig van de missende onderdelen,ton

maar goed dat je alles hebt kunnen oplossen
 
eindelijk, the master is back!

Er gaan hier een pak openvallende mondjes de revue passeren, daar mag je zeker van zijn.
 
Prachtig detail werk met die wijzernaalden die apart aan te brengen zijn.

Ik blijf alvast met open mond volgen...sdfkkjskng

Mark
 
Mooi werk Ton, ziet er net zo uit als de 1/1 versie.

Op de eerste foto van je update staan de onderdelen, op de tweede foto is alles gemonteerd, maar waar komen de wijzerplaten vandaan ? Zijn het decals ?
 
Bedankt mensen, ik heb na al gedoe met die ontbrekende onderdelen er gelukkig nu weer zin in. Het blijft een prachtige kit!

Pascal het zijn decals die ik op het papier heb laten zitten en die ik vervolgens met blanke houtlijm heb vastgezet. Dat geldt ook voor de wijzers en de glaasjes.

groet

Ton
 
Je heb er weer plezier in zie ik Ton en weer een knap stukje werk wat je laat zien.
 
Wat een mooie projecten. Ik kom enkel voor de ooh's en aah's aan jouw adres want ik ben geen autobouwer, wel een bewonderaar van al dat moois !
 
Dank mensen! Die ooh's en aah's heb ik af en toe ook nodig GUnit :-)

groet

Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan