Hoofdsponsor

1/9 Mel Gibson Buste [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik heb wat kleurtjes op het gezicht gesmeerd, omdat ik van mijn oude stijl af wil en de nieuwe stijl, zoals je die ziet op bijv de site van Young Miniatures getracht dit ook toe te passen op Mels bekkie
Op de foto ziet het er een beetje scherp uit door de flits, onder de neus is het idd nog niet goed en onder de ogen, tja, op de foto toont het anders dan gewoon gezien dus daar doe ik effe niets aan

Ik heb een paar foto's met de "blanke" kleding en een paar met al een grondkleurtje voor het visuele plaatje

facepaint.jpg
facepaint1.jpg
facepaint2.jpg
facepaint3.jpg
facepaint4.jpg


mwah, ik heb ze wel eens beter geschilderd, tis toch wel wennen aan de mijzelf opgelegde stijl

Ach, laten drogen en dan nog eens kijken als de oogies er in staan
 
hij begint meer en meer op mel gibson te gelijken. knap werk bertus

het ziet er verrekt goed uit hoor
 
Knap hoor Bert.

alleen niet meer flitsen, zonde.
 
Ziet er verdomde knap uit, Bert. We blijven volgen...........
 
Thanks guys, blij dat jullie hem beter vinden dan ik op dit moment
 
Weer wat gedaan, het is nu wel duidelijk dat de kop toch te dik is, en ik krijg hem met schilderen optisch ook niet smaller

Ik heb de plooien iets nadrukkelijker gemaakt en de onderkleur van de ogen er ingezet. Ik moet de lichtblauwe ogen nog wel inschilderen

Ik denk er toch over om de zware baardgroei van Mel in te schilderen, in iedergeval op de bovenlip

Maar goed weer even een paar plaatjes

meloog.jpg

meloog1.jpg

meloog2.jpg

Met de macro stand zijn de plooien wel erg scherp, toch maar even iets afzwwakken denk ik
 
Zeer knap werk bert ,,, mijn complimenten ....
 
Beste Bert, het ziet er goed uit, ik zie er ook wel wat Mel Gibson in en da's al heel wat op zich.

Ik zou enkel de grootte van de blauwe iets verkleinen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan