Hoofdsponsor

Anders / onbekend Babylon 5 "White Star' [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen bedankt voor de positieve reacties.

Het is wel de meest arbeids intensieve spuitjob die ik tot nu heb gehad deze rakker :laugh: en ik ben erg gelukkig mee op de onderkant na want die vind ik net iets minderen dan vooral het middelste gedeelte achteraan :( maar gelukkig is het de onderkant.

Nu nog een paar lagen glans vernis en wat details schilderen en een grondplaatje maken/kopen en een mooie aluminium steun draaien waar hij op kan worden geplaatst :)


Ron
 
knap beestje geworden. al zou ik de 2 laser mitriaét er meer uitlaten springen kwaa kleur die aan de buitenkant vleugels staan
 
Bedankt voor je reactie Amazone en wat die lasers betreft die krijgen nog een ander kleurtje maar dat is pas op het laatst.

Ron
 
Zeer mooi Ron ,,, mijn complimenten .... ben ook zeer benieuwd naar het totaal plaatje met je voet ...
 
Bedankt bubblegum, maar de voet zal wel niet meer worden dan een mooi stukje hout.

Ron
 
Aah ,, meschien een tip voor je en anderen ,,, je kunt ook eens snuffelen op marktplaats voor een soort oud design bureau lamp ,, die zijn vaak in comstruktie waar je model op kan plaatsen en in standen zetten en soms vaak modern , je hebt ze soms al voor 10 euro of goedkoper zelfs .... ik bedoel dit :

oo.jpg

of je haalt de lamp eronder weg ... het is maar een tip ...
 
Hmmmm geen gek idee Bubblegum daar had ik nog niet aan gedacht :O
Ik ga de kringloopwinkel eens bezoeken en kijken of ze daar iets hebben wat ik wel geslaagd vind maar dan wel zonder lamp ;)

Thnx

Ron
 
Leuk idee, moet ik onthouden. ik zou dan wel de voet onmiddellijk voorzien van het Babylon 5 logo !
 
Okidoki deze is gereed

Dus hij heeft een mooi sokkeltje gehad en ik heb een aluminium staafje gedraaid met wat versiering erin, deze moet ik alleen nog een likje verf geven zodat de versiering er iets meer uitspringt.

Hier alvast een paar foto`s totdat ik de eind foto`s kan maken want het is nu een beetje warm onder het dak waar ik normaal mijn foto`s maakt :

Ron

DSC_6059.jpg

DSC_6060.jpg

DSC_6061.jpg
 
Mijn complimenten Ron ,,, ziet er er zeer super uit ...mooi afwerking ... en voet ... geen last met het warme weer en painting gehad ..?
 
Ron, ziet er zeer geslaagd uit. Ik zou nog wel een logotje op de voet zetten, maar anders zeer mooi.
 
Mannen bedankt voor de reacties zover.

Bubblegum, gelukkig was ik al klaar met spuiten toen de warmte het land binnen viel 8)

Jadefalconguard, tja een logo is wel mooi maar waar kan ik zoiets vinden want een decal trek me niet dus zal het iets 3D moeten zijn.
kK ga hier eens over nadenken of ik iets in elkaar kan flansen wat er goed uit ziet.

Ron
 
Inderdaad, zeer netjes.
Een mooi model en prachtige afwerking.
Camo is zeer goed gedaan.

Erik.
 
Mannen bedankt de positieve reacties.

Kleine update ik heb wat leuks gevonden voor op de sokkel, niet het Babylon 5 logo maar wel van de serie zelf maar dat komt wel in beeld bij de eindfoto`s.

Ron
 
Eindelijk was de laatste toevoeging overgevlogen uit de States een schouder patch van de Earth Alliance (geen idee of ik het goed schrijf :( ) als verwijzing naar de serie en films.

De eindfoto`s

DSC_6088.jpg

DSC_6099.jpg

DSC_6087.jpg

DSC_6086.jpg

DSC_6085.jpg

DSC_6084.jpg
 
Mijn complimenten Ron ,,, very nice build ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan