Hoofdsponsor

1/72 W.W.II Würzburg-Riese radar station diorama ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Faller dit soort motortjes verkoopt in hun modelspoor-dinges in te bouwen.
 
Dank voor de tips luitjes ,,, maar ik kreeg vandaag een mailtje dat de base ( hout grenen elk plaat 2,5 cm ) lichtelijk aan het bol is gaan staan , het museum heeft er iets opgeklemt voor het tegen drukken ,, maar ik denk dat het niet goed afloopt . en meschien wel een nieuwe moet maken ....
het is niet anders , soms probeer je anders en loopt het niet goed af net zo als de bike base die ook zo is maakt ... dus ik wacht het af en als het over moet , wordt het weer marantie ...
 
jammer om te horen van de base.

kan je voor de schommelende beweging geen gebruik maken van micro-servo's zoals bij de telegeleide vliegtuigen? daar zijn er die redelijke momenten kunnen uitoefenen? Voor de draaiende beweging verkoopt faller een motor met in te stellen reductie. Het is wel een groot geval...
 
Een grote broer op schaal 1/18 ? Wordt het scratchen of bestaat er een kit van op die grootte ?
 
Hey,

Da'spijtig te horen van die bodemplaat, misschien iets te vochtig???
Voor de grote broer kun je een gewone motortje gebruiken met in serie een weerstand gebouwd, dan gaat ie ook trager draaien maar behoud je de kracht van de grote motor.
 
Prachtig dio, jammer van de base.

Voor de grote broer kun je misschien een ruitenwisser motor gebruiken ? Een 24 Volt exemplaar aansluiten op een kleinere stroombron, bvb 12 V, laat hem trager draaien.
Een groter exemplaar zal iets meer wegen, dus een degelijke motor is een must.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan