Hoofdsponsor

1/72 W.W.II Würzburg-Riese radar station diorama ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is mooi geworden hoor, mijn complimenten voor je werk.

Alleen en sorry voor de opmerking, maar die vitrine kast dat staat als een vlag op een hoop stront wat een lelijk ding zeg je had beter die 18% meer kunnen betalen voor de gelaste versie.
Maar hij beschermt in ieder geval wel je model tegen vingertjes.

Ron
 
Oké op die manier dan maak het ook niet zo gek veel uit hoe de kast eruit ziet en dan is deze zeker goed geschikt, dus laat me nooit meer zo schrikken he Bubblegum ;)

Ron
 
Nou Luitjes ,,, Het verlaten terein ( de boterdijk in arnhem met radar station is zo goed als af , sommige zullen wel gedacht hebben hij is ermee gestopt dus niet he !! :$ ,,, ik heb me best gedaan om er een goed ongeregeld verlaten zooite van te maken ,,, het tegen gestelde werk van me , ik heb het uitgebeeld toch maar in een schuin hoek ,, anders had ik niet genoeg aan 40 bij 40 cm
het museum was er zeer over te spreken alleen nog wat details ,, zoals de granaten moesten een andere kleur hebben en sommige dingen iets meer roest ,, voor mij die geen ballen verstand heeft van dit soort oorlogs gebeuren , vind ik het redelijk voor de eerste en heb geprobeert het zo veel mogelijk te laten leven allen het kindje achter de zandheuvel komt er meschien nog .. .. heb er toch weer wat van opgestoken ...

als de laatste details klaar zijn komen er nog wat foto,s ..

001~3.jpg

002~1.jpg

003~1.jpg

004~3.jpg

005~3.jpg

006~2.jpg

007~2.jpg

008~2.jpg

010~1.jpg

012~1.jpg

013~0.jpg

014~1.jpg

Tot zover ........... bouw ze
 
Suuuuuuuuuuper mooi bubblegum,ga je aan dit dio nog figuren toevoegen...
 
dankje luitjes ,,,

Daar wil het museum nog over nadenken ... Ik zelf voorgesteld om een figuur te plaatsen ... om de verhoudingen beter te laten overbrengen ...

maar ik neem mijn petje af voor bouwers van dit soort oorlogs diorama,s , het is niet makkelijk , je moet je er in gaan leven ... laat ik het zo omschrijven ...
 
echt heel mooi gedaan mooi gedaan bubblegum echt prachtig werk
ziet er realistisch uit
groetjes
Roel
 
Het is ook wel een museumstuk wat je daar hebt gemaakt Bubblegum heel mooi.

Gr
Dirk
 
Dat heb je goed verwoord Bubblegum, je moet in een diorama gaan leven bijna, om het tot in de kleinste finesse gestalte te geven, met hoog realiteitsgevoel.

Het ziet er in elk geval naar uit dat je dit gedaan hebt, zeer leuk om naar te kijken, maar van jou had ik niets anders verwacht.
 
Ziet er prachtig uit Bubble ApplausApplausApplaus

Misschien kan je een paar zwart-wit foto's maken vanuit een lage hoek ? Zodat het lijkt alsof je op het terrein wandelt. Ik denk dat dat een heel speciaal beeld gaat geven.

Puik werk.
 
Dankje man .... maar nieuws !!!!

Nou luitjes het diorama is opgehaalt ,, men was zeer tevreden en er komt nog een foto als ie in het museum staat .. ,,, na wat gebabbel over dit stukje history ,en hoe hij werkt en kon draaien om zijn as en de schotel in ja nee stand schoot me iets te binnen ,, ik dacht laat ik um eens 3x zo groot maken :wink: en draaient qua om zijn as en schotel ... en verlichting in het huisje ... dus dit mini 1/72 radar krijgt nog een grote broer 1/18 ... 8)
wordt vervolgt ....
 
Gefeliciteerd bubbledum dit is voor vele dio bouwers toch de kers op de taart een dio mogen afleveren voor een museum...
 
Ja en als dank mag ik met de hele familie een dagje gratis de boel bezoeken ,,,, kopje koffie en rondleiding ,,, nice he ....

He maar vraagje ,, zijn er langzaam draaiende elektriche motorjes ,,,, ? Op zwakstroom ....
 
maak em in lego (het draaisysteem he)
 
He eens kijken wat dat is ..... bedank voor de tip
 
Mooi werk hoor Bubblegum.
Zo'n traag draaiende motoren kan je wellicht vinden in het gamma van treinspoormodelbouw...???
 
Bubblegum ik heb ooit een kermis in schaal 1:120 N gemaakt daar zatten langzaam draaiende motortjes in deze modellen werden gebouwd door Revell volgens mij kun je de motortjes ook los bestellen maar weet dit niet zeker.
Je model blijft een bezienswaardigheid succes.

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan