Hoofdsponsor

1/72 W.W.II Würzburg-Riese radar station diorama ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje luitjes ,,

Het vitrinekapje van euro 25 was binnen gekomen ( http://www.sora.de/ ),,, je weet het met deze dingen men kijk graag altijd met de vingers iplv de oogjes ... dus goed beschermd ..

hier de vitrine op mijn hand ,, dus niet zo groot .

Afbeelding_003_%284%29~3.jpg

Afbeelding_004_%285%29~4.jpg

Afbeelding_005_%284%29~5.jpg

Afbeelding_006_%284%29~4.jpg
 
Neen niet groot maar schitterend mooi.;)
 
Hey, :)

Is inderdaad heel mooi geworden. Is altijd al iets speciaals geweest, vind ik toch.;)
 
Proficiat want dit is iets vernieuwends.
 
Héél mooie afwerking. Ik zal die site maar es in mijn bladwijzers zetten, voor 25 euro is dat wel proper eigenlijk!
 
mooie details,als je de schaal bekijkt.

de vitrine is die van plexiglas?
 
mooi gedaan bubble. juist een vraagje indien mogelijk wat meer uitleg over het vervaardigen van de vitrine. wil ook eentje maken maar heb geen idee hoe daar een te beginnen en welke materialen te gebruiken. zeer mooi en netjes afgewerkt
 
Dankje luitjes ,,,

De vitrine ,, is van acrylaat glas ... het bedrijf in duitsland fabriceert ze in produktie en daarom niet zo duur ,,, sommigen vinden de gelasde versier mooier , maar die zijn dan ook weer zo,n 18 % duurder ... en dit heeft ook wel wat en het blijft mooi stof vrij ... een vitrine kast is mooi maar jammer genoeg de goedkoper zijn niet stofdicht , en ik kan me voorstellen dat stof voor een modelbouwer op zijn model een crime is ...
 
jep ik haat stof en wat ik nog meer haat is wanneer het vrouwke achter uw rug probeert dit af te stoffen " oeps schat der is ier precies wa afgebroken" grrrr..
 
Ja dat ken ik ,,, daarom mag ik het ook tegenwoordig zelf afstoffen ....:)
 
Dat probleem met afstoffen kent iedere modelbouwer denk ik... Ook het probleem met het vrouwtje zal iedereen wel bekend in de oren klinken :8

Mooi model trouwens, zeer fijn gemaakt ;)
 
Dat probleem met afstoffen kent iedere modelbouwer denk ik... Ook het probleem met het vrouwtje zal iedereen wel bekend in de oren klinken :8

jah en probeer maar eens uit te leggen dat ondanks de lijm dit toch een fragiel stuk blijft he :p
 
Dus, het model dat je gemaakt hebt komt in het museum én nu hebben ze ook een echte gekocht/gekregen?
Wat een eer dat je model in het museum komt!

Fred
 
Ja het grote kom in het oorlogs museum .. maar die kleine was voor de media ,,, om te laten zien wat voor radar het is ... dus die grote is nog niet af ...

tracks en troops leverancier duurt lang ....
 
Hey,

Bub, geeft altijd een goed gevoel he, schitterend stuk man.;)8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan