Hoofdsponsor

1/35 German Light Saloon Coach '37. (Bronco) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik wou eens zien of het toevoegen van een rekwisietje tot de mogelijkheden behoort..

Een antenne misschien? maar wel met een vossenstaartje eraan he :P

Maar dit word een mooi wagentje en hij is niet eens af .


Ron
 
GUY........er bestaat een goldfinger...........maar je hebt wel degelijk een modelbouwfinger...alles wat in uw handen komt.....man ...man...dit is genieten.....
 
Hey, :)

Godverdo.... is dat schoon geworden, net echt. :wacko::wacko:8):8
Eeen trekker voor op het dio, da's zeker. ;)
 
Euh...Ron, ik had eigenlijk meer gedacht aan een schop of een ketting, maar bij nader inzien heb ik daar slechts één foto ter referentie van gevonden...

Hallo Swa, gouden handjes heb ik niet hoor, daarvoor loop ik soms te gefrustreerd rond in de hobbykamer. Maar ik ben tamelijk tevreden dat wel.

Hallo Swaken, op het diorama zal de inbreng van m'n Opeltje niet zo groot zijn denk ik, maar het zal allicht helpen...alle kleine beetjes helpen zeggen ze toch he.




Waarschijnlijk is dit de laatste update, voor mij is het projectje afgerond.

Er werd nog een achteruitkijkspiegeltje gemonteerd,

Met natte pigmenten heb ik nog een paar droge modderspettertjes nagebootst,

De witte markeringen op de hoeken van de auto waren vrij vaak voorkomend, dus die heb ik nog toegevoegd voor de kleur, anders is het volgens mij best een saaie bak...



De foto's zullen jullie meer interesseren, dus :

25-4.jpg

26-5.jpg

29-2.jpg

30-4.jpg

28-2.jpg

27-4.jpg




Iedereen hier bedankt voor de interesse in het topic !

Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, ongeloofelijk mooi GUnit
Wat een realisatie zeg, petje af hoor.
 
Euh...Ron, ik had eigenlijk meer gedacht aan een schop of een ketting, maar bij nader inzien heb ik daar slechts één foto ter referentie van gevonden...

Hallo Swa, gouden handjes heb ik niet hoor, daarvoor loop ik soms te gefrustreerd rond in de hobbykamer. Maar ik ben tamelijk tevreden dat wel.

Hallo Swaken, op het diorama zal de inbreng van m'n Opeltje niet zo groot zijn denk ik, maar het zal allicht helpen...alle kleine beetjes helpen zeggen ze toch he.




Waarschijnlijk is dit de laatste update, voor mij is het projectje afgerond.

Er werd nog een achteruitkijkspiegeltje gemonteerd,

Met natte pigmenten heb ik nog een paar droge modderspettertjes nagebootst,

De witte markeringen op de hoeken van de auto waren vrij vaak voorkomend, dus die heb ik nog toegevoegd voor de kleur, anders is het volgens mij best een saaie bak...



De foto's zullen jullie meer interesseren, dus :

25-4.jpg

26-5.jpg

29-2.jpg

30-4.jpg

27-4.jpg

28-2.jpg


Iedereen hier bedankt voor de interesse in het topic !

Vriendelijke groeten van GUnit.



Maatje..........beloof....me.....den deze mag zeker niet mankeren op de ledendag.........een juweeltje..............:O:O:O
 
Hey Guy, zo is er een einde gekomen aan een wederom super topic van je hand. Die droge modderspettertjes hoe heb je die gemaakt, met een ingekorte stugge kwast? Ziet er zeer realistisch uit, net als de rest overigens!!!
 
Pantani : wel Dirk, bedankt hoor man, ik weet wat voor realisaties jij voor mekaar krijgt, dus ik ben zeer geflatteerd door uw reactie. Mijn autoke is maar klein bier als ik die met uw boot vergelijk.

Ardennenoffensief : als ik dit ding veilig en wel kan transporteren, zal het er zeker bij zijn. Ik heb echter een tijdje terug zoveel pech gehad met enkele modellen dat ik zeer bang geworden ben van verplaatsingen, en dan weten dat het maar ging over een stap van de werktafel naar de vitrinekast ! Maar da's wel in orde gekomen gelukkig. Bedankt voor al je moedgevende comments !

Swa : de droge modderspatjes bestaan uit Europe dust + Dry mud + water. Door een stugge tandenborstel met de voorste haren te laden met een weinig van dit mengsel en er dan met de wijsvinger overheen te priegelen, bekom je dit effect.
Ik schrok ook van de hechting ervan op het wagentje ! Dus het houdt goed zonder bijkomende truken toe te passen. Cheers !

Groeten van GUnit.
 
He Guyke.
Mooi ding dat je daar laat zien.
Echt een schitterend Opeltje geworden.
Nergens overdone, gewoon netjes.

Erik.
 
Swa : de droge modderspatjes bestaan uit Europe dust + Dry mud + water. Door een stugge tandenborstel met de voorste haren te laden met een weinig van dit mengsel en er dan met de wijsvinger overheen te priegelen, bekom je dit effect.
Ik schrok ook van de hechting ervan op het wagentje ! Dus het houdt goed zonder bijkomende truken toe te passen. Cheers !

Groeten van GUnit.

Een tip om te onthouden, thanks.
 
Heel mooi geworden en goed gedaan met die witte uiteinden op de bumpers om de boel wat op t efleuren.

Ron
 
Mooi model geworden en eentje dat je niet veel ziet.Schitterend werk.

Mark
 
Heeft alleszins z'n plaatsje in de vitrinekast verdient!

Johan
 
Prachtig en subliem afgewerkt. Proficiat Gunit, wederom een juweeltje afgewerkt op een relatief korte tijd. Congratz !!!!! 8)
 
Ja hij is okay geworden.
Subiet komt er een oldtimer liefhebber die denkt dat het een 1/1 is aan je deur om hem te kopen :D:D:D
 
Hij is niet te koop DJs. Maar bedankt voor het mooie compliment !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan