Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 German Light Saloon Coach '37. (Bronco) [DONE]
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 77

Discussie: German Light Saloon Coach '37. (Bronco) [DONE]

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard German Light Saloon Coach '37. (Bronco) [DONE]

Hallo,

Omdat ik nog op aftermarket spullen wacht voor de Comet A34, ga ik ondertussen deze eenvoudige kit bouwen en afwerken. Omdat ik momenteel toch into oldtimers van het WOII era ben, lag deze keuze voor de hand.

De kit :

Het gaat dus eigenlijk gewoon om de Opel Olympia model 1937.

Morgen zal ik de doosinhoud fotograferen bij daglicht.
    Een eerste, vluchtige blik in de doos verraadt niks speciaals eigenlijk, weinig onderdelen, weinig uitdaging vrees ik. Wellicht valt er weinig te schratchen, het model is net iets te spartaans binnenin om de deuren open te gooien.

Ik wil dit model wel aantrekkelijk maken en ik ga hem zeker niet zwart spuiten. Het wordt een militaire versie, Panzergrau dus wellicht.

Hook up maatjes, ik kan dit niet zonder jullie !

Standaard

Schoon modelleke hé.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Ron
    Gast

Standaard

Er zitten ook koffers in voor in de kofferbak............. alleen kan de kofferbak niet open

Maar weer een grappig modelletje met een civiel trekje.

Ron

Standaard

Ben heel benieuwd wat je hiervan gaat maken
    Sci-Fi enthusiast

kurt
    Gast

Standaard

Er toevallig een mooi artikel in de nieuwe "art of modelling" van de bouw van dit model. Ben benieuwd, veel plezier met de bouw

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Er zitten ook koffers in voor in de kofferbak............. alleen kan de kofferbak niet open
    Misschien om Guy toch de extra uitdaging te geven: koffer en deuren opensnijden en voorzien van lechten zodat deze functioneel worden? Zo kun je toch aan het interieur prutsen en later showen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    voorzien van lechten zodat deze functioneel worden?
    Is dit dialect voor scharnieren?
    Weer wat bijgeleerd dan.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Banned

Standaard

heheh, yeah, you're right (ik dacht al dat er iet niets klopte in mijn zinnetje)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GUnit Bekijk bericht

Een eerste, vluchtige blik in de doos verraadt niks speciaals eigenlijk, weinig onderdelen, weinig uitdaging vrees ik. Wellicht valt er weinig te schratchen.......
    Ja Guy, we kennen je é , ik heb zo'n vermoeden dat ge het interieur wel een beetje zal aanpassen dat er toch 1 deur op een kiertje zal kunnen staan
    In ieder geval zou je veel gelijk hebben.

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Hey,

Guy, is dat ook eentje voor het Wilkommen-dio???
    Ik volg terug, meestal in stilte.

Standaard

I'm hooked GUnit, benieuwd hoe je deze terug zal omtoveren in een echt voertuig...

Standaard

Knappe kit, laat de eerste pics maar komen.

Standaard

Hallo jongens, blij dat jullie er weer bij zijn.
    Ik moet mijn mening omtrent de kit toch gedeeltelijk herzien. Het is wel zo dat bepaalde zaken leuker waren geweest, mochten ze apart opgelijmd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld de grille die vastgegoten zit aan de body. Maar anderzijds zijn er drie pedaaltjes, poken, propere zeteltjes, en vooral...de stuurinrichting onderaan, die erg fijn uitgevoerd is, met erg kleine stukjes én desnoods beweegbaar.
    Een heel onnozel iets vind ik dan weer de bandjes die uit 8 delen bestaan, uit een materiaal dat het midden houdt tussen rubber en plastic, qua bewerken.
    Het gaat wel plezant worden, ik heb er zin in, heb vandaag pigmenten fixer gekocht, dus die risico's worden al uitgesloten.
    De nieuwe TA is besteld en zou over drie weken voorradig zijn.
    Die Ta is trouwens razend populair in de zaak waar ik hem aangeschaft heb, de kit wordt continu bijbesteld door klanten.

Tot later !

Ron
    Gast

Standaard

Was de body niet meer schoon te maken dan van de Citroën????

Ron

Standaard

Nee Ron, er zaten fijne onderdeeltjes op de body en ik had echt geen zin om die allemaal nog maar es door de vingers te laten gaan. Een nieuwe bouwen is gewoon handiger. Ik ga deze nieuwe wel snel kunnen bouwen omdat ik de kit nu goed ken.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/35 - Stuart M3A1 Light Tank. [DONE]
    By GUnit in forum Militair rollend materiaal
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 22-08-08, 21:11
  2. Rijdend Militair - German KV-2
    By Churchill in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 26-05-08, 11:54

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: