Hoofdsponsor

1/32 Grumman F4F-4 MARTLET (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen , alu plakband , dat ken ik niet . Waarvoor gebruikt men dat? Te vinden in den Brico , Hubo , Gamma ofzo?
Heb ook van iemand gehoord /gelezen die lege tubes gebruikt van zalfjes e.d .
Wordt vooral gebruikt bij isolatie werken, Waar je het kan kopen weet ik niet want het is via via in mijn bezit gekomen.



Dat heb ik ook al eens gehoord, ik ga in de toekomst wel eens iets proberen met bv. een lege tube tandpasta.

Grtz.

Luc
 
nog een vraagje ivm het spuiten Luc. Wat doe jij eerst in de spuit ? Eerst het verdunmiddel (ruitensproeiervloeistof) , en dan de verf ? Of juist andersom?
Sabre

Wel, eerst doe ik 2 druppels verdunmiddel in het cupje (met een pipet) daarna de verf en dan verder verdunnen tot de verf o,g. de vloeibaarheid van melk heeft. Bij de Revell verf die ik gebruik is dat ongeveer 1 op 1

Grtz.

Luc
 
Heee, maken ze die nog ?
Ik denk dat ik zo'n 25 jaar geleden die kit ook eens gebouwd heb, dat was toen een "special edition" of zo, had het embleem van het Smithsonian Intitute op de doos staat (ik denk dat ze toen een paar van die "SM" kits hadden, misschien een poging om alle toestellen die in het Smithsonian hangen/staan, in hun assortiment te hebben ?)
Als ik me goed herinner was de pasvorm redelijk tot behoorlijk goed, al waren de decals slechts voor één enkele versie/toestel (logisch, aangezien het ging om het toestel dat in het museum hangt), en die enige versie was (uiteraard) een donkerblauwe van een vliegdekschip, dus geen strepen of kleuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan