Hoofdsponsor

1/35 E-10 [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hoi allemaal,

Hier dan mij model wat ik nu ga bouwen.

Het model

E0001.jpg

De tracks

E0002.jpg

En de loop

E0003.jpg
 
Zo ondertussen zijn we begonnen met de bouw.
Het leuke van dit model is dat je in principe kunt doen wat je wil aangezien het model nog in de ontwikkelingsfase was.

E0006.jpg
E0005.jpg
E0004.jpg

De lower-hull en de upper-hull zijn nog niet aan elkaar vast gelijmd daarom staat hij van voor nog wat open!
 
Dat ziet er iets leuks in wording uit, zeker met ie PE erop.
succes
 
Het krijgt al vorm, ga je er nu ook de motor inbouwen. Die kun je dan zien door de roosters heen toch. Tenminste als je die van Pe maakt. :D Dat is altijd gaaf wanneer je dit kan zien.
 
In lang vervlogen tijden heb ik ook eens een poging gedaan met tracks van Modelkasten,
daar heb ik zo mee geklungeld dat ik na verloop van tijd de pijp maar aan Maarten heb gegeven ;).
Maar jij bent duidelijk niet aan je proefstuk toe, ik ben dus heel benieuwd naar je vorderingen!

Groetjes

Carl
 
@ Thanks Dominiek.

@ Nee er komt geen motor in Rik :confused:

@ carl als je de tracks eens door hebt dat wil je geen anderen meer :p
 
Deze blijf ik dus ook op de voet volgen.
Hopelijk kun je ons bij de andere takken van modelbouw ook volgen en uw deskundige hulp verschaffen.

Veel succes met dit nieuwe project.
 
Deze blijf ik dus ook op de voet volgen.
Hopelijk kun je ons bij de andere takken van modelbouw ook volgen en uw deskundige hulp verschaffen.

Veel succes met dit nieuwe project.

Je zult het misschien niet geloven maar ik heb de E-10 bijna voor de helft weer gestript wacko ik was niet echt te vrede met de setting:mad:
 
Waarom dat dan, wat is daar niet goed aan? Klopte het historisch niet met wat je van plan bent? Ik zag er niets aan. wacko
 
Sluit mezelf aan bij modelengeneer. Het enige wat me wat vreemd over kwam was de koepel, maar daar had je plausibele uitleg voor!
Verder vond ik het er zeer netjes uit zien.

Groet,
Swa
 
Ja Rik, onze Churchill is zoals u hehehehe, ook niet bang om iets af te breken en terug mooier in elkaar te knutselen ;), het zal wel mooi woorden ben benieuwd.
 
hoi mannen, in het princiep was er niets mis want eigenlijk kun je alle kanten op aangezien het een prototypen was.

Maar na een gesprek met Kristof Pulinckx ben ik er achter gekomen dat het toch niet al te logies was wat ik in elkaar had gebouwd.

1) de toren was in het princiep te hoog dus een zeer zwakke plaats van het voertuig.

2) De lampen waren van een vroegen Tiger dus denk ik niet dat deze nog in voorraad waren op het eind van 1945

Daarom dat we het over een anderen boeg gaan gooien;)

tot de volgende:p
 
Hier nog eens een update met de door gevoerd veranderingen.

E0011.jpg
E0014.jpg

Zo dat was het weer ;)

tot de volgend.
 
Komt er boven op ook nog een koepel? Ik denk dan aan een miterailleur of zo.

Maar zoals ik zie, je bent pietje precies hoor. Petje af. cute
 
Zier er mooi uit, maar ik heb een paar vraagjes:
ik heb even gegoogeld en ik veronderstel dat het de bouwdoos van Trumpeter is, heb ik het dan juist
dat de PE delen ook worden bijgeleverd en als laatste, de nieuwe toren is dat een after market stuk?

Groetjes

Carl
 
Belooft weer een knap stuk werk te worden!:)

Groet,
Swa
 
@ modelengeneer, nee deze koepel die er nu op staat anders geen meer en een mitrailleur komt er ook niet op.

@ Carl, dat is juist het is een doos van trumpeter en er zit al pe in de doos de toren op het model is gewoon een toren van uit mijn spare-box ;)

@ Swa, we doen ons best ;)
 
Ik ben opzoek naar originele camo. patronen voor mijn model dus als jullie een Vb. hebben!!

Twee heb ik er al.

4ss43a1.png

PantherG-Haguenau.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan