Hoofdsponsor

1/35 E-10 [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb echt geen vestand van dit oorlogstuig. Maar die onderste die je laat zien is wel heel mooi. Jammer trouwens dat er geen koepel op zit. Hoe richt dit tankje dan? Hij moet nu helemaal in positie draaien vooraleer hij kan schieten. Hij kan dus alleen de afstand vanuit zijn standpunt inschalen, meer niet.
 
Hey Rik,

Hier vind je wat meer uitleg over een tank van dit type : Sturmgeschütz III - Wikipedia
Bron : wikipedia.org

Richten werd gedaan door het hele voortuig te draaien. Het voordeel van geen koepel te hebben is dat de tank heel laag blijft, en dus een moeilijk doelwit is langs de voorkant.

Groeten

Pascal
 
Aha, dat verklaard wel wat ja.

Eigenlijk stom he, ben nog in dienst geweest, zelf tankie gereden, en dit dan nog niet weten. Maar goed. Was ook niet zo'n lievertje in dienst. :D Wel altijd de lolbroek uithangen.
 
Churchill, eerder in het topic las ik dat je op zoek bent (was ?) naar een interessante camo voor je E-10.

Natuurlijk is het een vrij apart idee, maar het betreft een paper panzer, dus...waarom zou ik dit niet voorstellen ?

Ik vind de camo patronen van de Chinese Ha go light tanks, en de Chi ha 95 (heb geen verstand van deze zaken hoor) steeds weer erg speciaal.

Ik wens je in ieder geval succes met de keuze en de uitvoering wat die dan ook mag worden. Ik weet dat het goed zal komen.

img0165qi6-800.jpg

ATC-JapaneseHeavy-5-800.jpg

Dit zijn voorbeelden, meer vond ik niet aan kleurenfoto's, doch Steelmasters heeft nu een prachtig document opgenomen in het magazine.

Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Guy thanks voor de foto's heb ze even opgeslagen op mijn HD :D
 
Dit zijn de 5 camouflage waar ik uiteindelijk uit ga kiezen waar welke weet ik nog steeds niet

Voor welke print zo jij gaan -fck-



1
Panther-wiking-534.png

2
Panther231Gauche.png

3
PantherG-Haguenau.png

4
Panther-wiking-714.png

5

Of gewoon panzergrijs

Dus ik kan nog verschillende kanten :!: :!:
 
De poll van Churchill ! Wel mijn persoonlijke voorkeur als ik hieruit moet kiezen, zou nummer 2 zijn. Ik denk dat de rechte en harde lijnen erg mooi uitkomen op de strakke vorm van de E-10. Artistiek gezien matchen drager en camo dan. En dan lekker die diagonale richting erin, maar 't is erg persoonlijk he...

Panzergrijs, bwaa, zo gewoontjes he...
De 4, een beetje klassiek...
De 3, zeer mooi, maar ik zou dat witte dan lekker verschralen...lijnenspel met kleurvlakjes in is erg tof...
De 1, leuke kleuren, maar de camo print is niet echt pottenbrekend op zo'n blitse E-10.
Mijn 0,02 eurocenten Dre.

Vriendelijke groeten van GUnit, enne, het zal helemaal goedkomen in uw handen, wat je ook kiest !
 
Ik vind vier leuk maar toch zeker voor twee. Die is echt gaaf.
 
André,

Mijn voorkeur zou uitgaan naar no.2 of no.3, hebben allebei wel iets en de hard edge hoort zondermeer op E10 thuis (vind ik dan natuurlijk).

Groet,
Swa
 
Zo het besluit is genomen het zal camo 3 worden morgen de kleuren aanschaffen in Lier zodat we misschien deze week nog kunnen spuiten :k
 
Goeie keuze Dre, die kleurvlakken in dat lijnenspel geven het iets erg extra's. En de bleke basiskleur zal er mooi op staan. GUnit.
 
Hey Churchill,

Dat zou dus ook mijn keuze geworden zijn.
Niet alledaags en iets speciaals hebben.
Benieuwd naar het resultaat, hoewel ik niet twijfel bij jouw dat het mooi zal worden...

Grtz,
Beyond
 
Zo ook hierzit er de basiskleur eindelijk op

In het principe stel het nog niet veel voor omdat er de camo. nog op moet.
Ook heb ik het model niet ingespoten want de basiskleur is na het spuiten van de camo zo goed als weg

Maar toch al even een update.

E0017.jpg
E0018.jpg

Het camouflagepatroon :!:
PantherG-Haguenau.jpg
 
Hey Churchill,

de laag verf ziet er goed uit.
Maar wat bedoel je met het volgende:

.......
Ook heb ik het model niet ingespoten want de basiskleur is na het spuiten van de camo zo goed als weg

.........

Bedoel je daarmee de pre-schaduwen?

Grtz,
Beyond
 
Ik zat met dezelfde vraag als mijn voorganger....
 
Ondertussen is de camo ook gespoten en kan ook deze aan de kant voor een paar weken eer we aan de verder wheatering beginnen.

E0023.jpg
E0024.jpg
E0025.jpg
E0026.jpg
E0027.jpg
E0029.jpg
E0030.jpg
E0033.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan